در دوران رهبری شما، شهروندان روسیه نگرانی‌تان را برای حفظ ارزش‌های معنوی و اخلاقی احساس کردند.

مفتی شیخ راویل عین‌الدین؛ رئیس اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه و رئیس شورای مفتیان این کشور انتخاب مجدد ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین را به ریاست جمهوری روسیه برای یک دوره دیگر تبریک گفت.

ولادیمیر ولادیمیرویچ عزیز!

از طرف اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه، شورای مفتیان روسیه و از طرف خودم انتخاب مجدد شما را برای یک دوره جدید به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه صمیمانه تبریک می‌گویم.در دوران رهبری شما، شهروندان روسیه نه در گفتار، بلکه در عمل، به عظمت سرزمین مادری ما پی بردند و نگرانی‌تان را برای حفظ ارزش‌های معنوی و اخلاقی مردم روسیه احساس کردند.امروز، در چارچوب یک کمپین اطلاعاتی بی‌سابقه ضدروسی که وجود دارد، مردم به شما این اختیار را داده‌اند که از قانون اساسی و حفظ حاکمیت فدراسیون روسیه همانطور که با گفتار و کردار خود این اعتماد را کاملا به دست آورده‌اید، محافظت کنید.

مسلمانان روسیه، به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از جامعه روسیه، شما را به عنوان ضامن آزادی وجدان و مذهب، حامی حفظ شخصیت چندملیتی و چندمذهبی کشورمان، روابط محترمانه و دوستانه بین جوامع و سازمان‌های مذهبی کلیدی روسیه می‌دانند.سیاست شما برای نزدیک‌تر کردن روسیه به کشورهای شرق مسلمان، در میان میلیون‌ها هموطن ما واکنش ویژه‌ای پیدا کرده است. اهالی مساجد، مراکز فرهنگی مسلمانان، دانشجویان مؤسسات آموزشی اسلامی نیز از خط تزلزل‌ناپذیر شما در بازسازی الهیات مسلمانان، اجتماعی شدن بیشتر مسلمانان و توسعه زیرساخت‌های ادیان سنتی روسیه، قدردانی می‌کنند.

من مطمئن هستم که دستورالعمل‌های فوق با دوره جدید شما به عنوان رئیس جمهور روسیه همراه خواهد بود.  با دعا، رحمت الهی را از خداوند منان برای شما و عزیزانتان خواستارم.

مفتی شیخ راویل عین‌الدین

18 مارس 2024

منبع:https://www.muslim.ru/articles/286/39637/

کد خبر 18920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =