21 استاد در آکادمی اسلامی بلغار  مدارک خود را دریافت کردند

اعطای مدارک در آکادمی اسلامی بلغار انجام شد.در این مراسم معاون اول شورای مفتیان روسیه، مفتی روشن عباسف و رئیس انستیتو اسلامی روسیه، رفیق محمدشین حضور داشتند.

عباسف به نمایندگی از رئیس اداره دینی مسلمانان روسیه مفتی شیخ راویل عین‌الدین پایان موفقیت آمیز تحصیل و دفاع از پایان‌نامه‌های خود را به استادان آکادمی اسلامی بلغار تبریک گفت. در این مراسم 21 استاد مدارک خود را دریافت کردند. معاون اول اداره دینی مسلمانان روسیه خاطرنشان کرد: راه معرفت مستمر است و باید اهداف علمی جدید را دنبال کرد و از این طریق به توسعه مکتب الهیات ملی کمک نمود.

دفاع از پایان نامه‌های این آکادمی در 5 و 6 ژوئن انجام شد. این آثار به موضوعات روز اختصاص داشت که از طریق تحلیل کلامی و متنی آثار و دیدگاه‌های دانشمندان مسلمان روسی و خارجی، مانند شهاب الدین مرجانی، ابراهیم الحلبی، محمد بن احمد القرطبی و سایرین تنظیم شده بود.

در این آکادمی دانشجویان پایان‌نامه خود را به زبان عربی نوشتند و کمیسیون در جریان داوری، مبانی نظری و ساختار منطقی، سازگاری، وضوح ارائه مطالب، عدم وجود تناقضات و اظهارات مستدل، انطباق با استانداردهای دانشگاهی و دستیابی به اهداف اعلام شده کار را مورد ارزیابی قرار داد.

منبع:https://www.muslim.ru/articles/270/40614/

7 ژوئن 2024

کد خبر 19832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =