شروع به کار سومین اجلاس بین‌المللی جوانان در قازان

سومین اجلاس جهانی جوانان از 21 تا 24 اوت در قازان مرکز جمهوری تاتارستان روسیه در حال برگزاری‌ است. بیش از 110 نماینده از 43 کشور در این رویداد شرکت کردند. در میان میهمانان نمایندگانی از وزارتخانه‌های جوانان کشورهای عضو OIC و BRICS حضور دارند.

سومین اجلاس جهانی جوانان از 21 تا 24 اوت در قازان مرکز جمهوری تاتارستان روسیه در حال برگزاری‌ است. بیش از 110 نماینده از 43 کشور در این رویداد شرکت کردند. در میان میهمانان نمایندگانی از وزارتخانه‌های جوانان کشورهای عضو OIC و BRICS حضور دارند.سازمان‌دهندگان این اجلاس، دولت جمهوری تاتارستان، وزارت امور جوانان تاتارستان و سازمان بین‌المللی «مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی» هستند.

مفتی جمهوری تاتارستان کمیل حضرت سمیعولین نیز در این اجلاس حضور بهم رسانده و با تلاوت آیاتی از قرآن کریم سخنرانی خود را آغاز کرد. یکی از موضوعات اصلی این اجلاس، برگزاری اولین دوره بازی‌های جوانان کشورهای اسلامی قازان در سال 2025 است که نه تنها شامل مسابقات ورزشی بلکه بسیاری رویدادهای فرهنگی آموزشی خواهد بود.

در حاشیه این رویداد، شرکت‌کنندگان از دانشگاه ایالتی تربیت بدنی، ورزش و توریسم هم دیدن کرده و از نزدیک با ظرفیت‌های دانشگاه منطقه ولگا آشنا شدند.

منبع:

https://unifirst.ru/news/uchastniki-iii-kazanskogo-globalnogo-molodezhnogo-sammita-oznakomilis-s-vozmozhnostyami

https://dumrt.ru/ru/news/news_30934.html

کد خبر 20817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =