هیات‌هایی از دانشمندان و متخصصین برای شرکت در دهمین کنفرانس بین‌المللی علمی-کاربردی تحت عنوان «ایده‌آل‌ها و ارزش‌های اسلامی در فضای آموزش قرن بیست و یک» در شهر اوفا گرد هم آمدند.

دهمین کنفرانس بین‌المللی علمی-کاربردی تحت عنوان «ایده‌آل‌ها و ارزش‌های اسلامی در فضای آموزش قرن بیست و یک» ۱۹ اکتبر سال جاری در شهر اوفا برگزار شد. هیات‌هایی از دانشمندان و متخصصین حوزه مذهبی، فرهنگ، فلسفه، جامعه‌شناسی، علوم سیاسی، تاریخ و همچنین حوزه مذهبی- اسلامی از کشورهایی چون قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، مصر، اردن، مراکش، تونس و ترکیه در این کنفرانس حضور خواهند یافت.

دانشگاه علوم تربیتی دولتی اق مولا باشقیرستان و دانشگاه اسلامی روسیه اداره دینی مرکزی مسلمانان روسیه با همکاری وزارت علوم فدراسیون روسیه و شورای روابط بین مذهبی- دولتی جمهوری باشقیرستان، اداره دینی مسلمانان جمهوری باشقیرستان به مانند سابق برگزار کنندگان این کنفرانس می‌باشند.

این همایش در چارچوب تحقق برنامه فدرال تربیت متخصصین با دانش بالا تاریخ و فرهنگ اسلامی فعالیت می‌کند. مسائل مهم آموزش اسلامی، تاریخ و فرهنگ اسلام، احیا ارزش‌های معنوی، تربیت جوانان و پیشگیری افراطی‌گری از جمله محورهای اصلی مورد بررسی در این کنفرانس می‌باشند.

در جریان این کنفرانس، جلسه اصلی، کارگاه آموزشی و میزگرد تخصصی برگزار خواهد شد. در خاتمه کنفرانس بیانیه نهایی و مجموعه مقالات منتشر خواهد شد.

منبع خبر: شورای مفتیات فدراسیون روسیه

https://muslim.ru/articles/۲۸۷/۱۹۱۶۴

کد خبر 2419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =