هنرمند ملی فدراسیون روسیه معروف به «حنجره طلایی» و "ویکتوریا لاپیروا" سفیر جام جهانی فوتبال 2018 مراسم ازدواجشان را در سالروز تاسیس شهر گروزنی گرفتند؛ چرا که رابطه عاشقانه بین این دو در این شهر آغاز شده بود.

پنجم ماه دسامبر سالروز تاسیس شهر گروزنی پایتخت این جمهوری بود و این شهر ۱۹۹ ساله شد. "رمضان قدیروف" در صفحه شخصی اینترنتی خود نوشت که برنامه‌های متنوعی در این روز برگزار گردید: از جمله، گردش‌ها و راهپیمایی‌های مردمی، نمایشگاه، کنسرت، مسابقات اتومبیل‌رانی و موتورسواری. در این مراسم همچنین برنامه‌های بسیار بزرگ و متنوعی  برای ساکنین و مهمانان این شهر اجرا شد. در میدان اصلی گروزنی برنامه‌های کنسرت و موسیقی اجرا و همچنین غذاهای محلی این منطقه ارائه شد. یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین برنامه‌های این روز، برگزاری مراسم ازدواج همزمان ۱۹۹ زوج جوانان بود. در پایان  نیز در ساحل دریای گروزنی جشن و آتش‌بازی برپا شد.

به نقل از " کامسامولسکایا پراودا نا سیورنوم کافکاز"، در سالروز تاسیس شهر گروزنی، "نیکولای باسکوف" هنرمند ملی فدراسیون روسیه معروف به «حنجره طلایی» و "ویکتوریا لاپیروا" سفیر جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در این جشن حضور یافتند. گفته می‌شود که رابطه عاشقانه بین این دو در شهر گروزنی شروع شده است و به همین دلیل تصمیم گرفتند مراسم ازدواج خود را در این روز برگزار نمایند.

منبع خبر: کامسامولسکایا پراودا

https://www.stav.kp.ru/daily/۲۶۷۳۵.۵/۳۷۶۲۲۴۹/

کد خبر 2507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =