ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه حکم اعطای پژوهانه به سازمان های غیرانتفاعی را با هدف اجرای طرح های مهم اجتماعی در زمینه دفاع از حقوق و آزادی بشر و شهروندان امضا کرد.

صندوق حمایت­ های مالی ریاست جمهوری روسیه، طرح سیزده ­گانه در خصوص توسعه جامعه مدنی روسیه تا ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ را به اجرا درمی­آورد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دستور داد که در سال ۲۰۱۸، بیش از ۸ میلیارد روبل (بهای هر روبل معادل۰۱۷/۰ دلار است.) جهت تأمین کمک­ های مالی به سازمان­ های غیر انتفاعی و غیردولتی در جهت اجرای پروژه­ های قابل توجه اجتماعی کمک­ رسانی گردد، این پروژه ­ها باید در زمینه حفظ حقوق و آزادی­ های انسانی و مدنی به اجرا در­آیند. این سند در پورتال رسمی اینترنتی اطلاعات حقوقی کشور منتشر شده است.

لازم به ذکر است، مبلغ مذکور به میزان ۸ میلیارد و ۱۶ میلیون و ۹/۸۱۴ هزار روبل (۸۰۱۶۸۱۴۹۰۰ روبل معادل ۱۴۳۴۱۸۶۳۸ دلار) به عنوان کمک مالی به حساب صندوق کمک­ های ریاست جمهوری در توسعه جامعه مدنی واریز شده است. این صندوق باید تا ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸، مسابقات ۱۳ گانه­ ای را در سازمان­ های دولتی و غیردولتی در راستا پروژه ­های اجتماعی برگزار نماید. بر اساس این سند، در اجرای این پروژه ها «اطمینان از شفافیت در انجام مناقصه» و بررسی تاثیر اجتماعی اجرای پروژه­ ها، بایستی به صورت واضح منتشر گردد.

منبع خبر: خبرگزاری تاس

http://tass.ru/obschestvo/۴۹۷۲۳۸۴

کد خبر 2622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =