به دنبال استعفای "رمضان عبداللطیف اف" ۷۱ ساله از مقام ریاست جمهوری داغستان، نماینده تام‌الاختیار ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه در منطقه فدرال قفقاز شمالی، "ولادیمیر واسیلو" را به عنوان رئیس‌جمهور موقت این جمهوری معرفی کرد.

 

به گزارش ТАСС، "الگا بلاونتسف" نماینده تام‌الاختیار ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه در منطقه فدرال قفقاز شمالی، "ولادیمیر واسیلو" رئیس جمهور موقت داغستان را به دولت و پارلمان این منطقه معرفی نمود. وی همچنین از ریاست جمهوری اسبق این جمهوری تقدیر و تشکر به عمل آورد.

سوم ماه اکتبر "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه استعفای "رمضان عبداللطیف اف" ۷۱ ساله را پذیرفت و "ولادیمیر واسیلو" ۶۸ ساله که تاکنون معاونت دومای دولتی و رئیس فراکسیون «یدینایا راسیا» بوده است را به عنوان جایگزین ایشان معرفی نمود.

الگا بلاونتسف در خطاب به رمضان عبداللطیف اف و تقدیر و تشکر از ایشان به خاطر تلاش و زحمات در سمت رئیس جمهوری داغستان افزود: "شما همیشه انسان شریف، متعهد و میهن‌دوستی بوده و هستید، بنده در تکمیل و اجرای دستور ریاست جمهوری روسیه، ولادیمیر واسیلو را به عنوان رئیس موقت داغستان معرفی می‌نمایم."

الگا بلاونتسف نماینده تام الاختیار ریاست جمهوری فدراسیون روسیه در منطقه فدرال قفقاز شمالی تاکید کرد: "تعیین و انتصاب سیاستمدار فدرال در این سطح برای اداره امور داغستان به طور موقت، موکد این واقعیت است که این جمهوری در مرکز توجه خاص مدیریت کشور قرار دارد."

 منبع خبر:

http://vigornews.ru/politika/۳۲۷۷۲۰_Polpred_prezidenta_predstavil_parlamentu_i_kabminu_Dagestana_novogo_vrio_glavy_regiona.html

کد خبر 2652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =