مفتی جمهوری تاتارستان در قالب هیئتی به سرپرستی رستم مینیخانوف رئیس جمهوری تاتارستان برای شرکت در هشتمین همایش سالانه بازرگانی در دبی عازم این کشور شد.

کامل حضرت سمیعولین مفتی جمهوری تاتارستان به امارات متحده عربی سفر نمود.  نمایندگان کمیته استاندارد حلال و بنیاد وقف جمهوری تاتارستان نیز به همراه نمایندگان اداره دینی مسلمانان این جمهوری در این همایش حضور یافتند.

در چارچوب این سفر، نمایندگان مذهبی جمهوری تاتارستان در سمینارها و نشست های تجاری، بازرگانی متنوع شرکت نمودند. علاوه بر این ملاقات های متعددی نیز با شرکت کنندگان و همتایان خود در این همایش داشتند.

از جمله دیدارهای کامل حضرت سمیعولین مفتی جمهوری تاتارستان، دیدار با شیخ الراوی بود، که ایشان مفتی تاتارستان را به ضیافت خود دعوت نمودند .در این ضیافت بسیاری دیگر از نمایندگان جامعه  مذهبی اسلامی و علمای برجسته حضور داشتند.

شیخ الراوی- روحانی و عالم برجسته عراقی است که در دبی زندگی می کند.

در این دیدار، کامل حضرت سمیعولین ایشان را با فعالیت اداره دینی مسلمانان جمهوری تاتارستان در حوزه احیا مکتب میهنی حافظان قرآن آشنا نمود و از اقدامات و برنامه های انجام شده در این راستا سخن گفت. برگزاری مسابقات حفظ قرآن، تفسیر به زبان تاتاری و روسی و انتشار قرآن از جمله برنامه های معرفی شده بود.

منبع خبر: اداره دینی مسلمانان روسیه و سایت اسلام امروز

http://dumrt.ru/ru/news/news_۱۹۹۵۶.html

https://islam-today.ru/novosti/۲۰۱۸/۰۴/۱۰/muftij-rt-v-dubae-vstretilsa-s-izvestnymi-musulmanskimi-ucenymi/

تاریخ خبر: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

کد خبر 3120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =