وزیر امور داخلی جمهوری تاتارستان اعلام نمود، با مشارکت «اف اس ب» سازمان اطلاعاتی روسیه توانستیم تاتارستان را از وجود گروهک های تروریستی پاک کنیم.

آرتیوم خاخارین، وزیر امور داخلی جمهوری تاتارستان در سخنرانی­ای که به بررسی دست آوردهای سالانه وزارت داخلی جمهوری تاتارستان می­پردازد اعلام کرد، یکی از مهم ترین و حائز اهمیت ­ترین اقداماتی که وزارت داخلی تاتارستان در طول سال گذشته به آن مبادرت ورزیده مبارزه با گروه تروریستی ممنوعه در فدراسیون روسیه به نام «حزب التحریر»  بوده است .

به گفته این مقام دولتی جمهوری تاتارستان، پروژه مبارزه و از میان برداری گروه­های افراطی در این جمهوری در سال ۲۰۱۷ با مشارکت «اف اس ب» سازمان اطلاعاتی روسیه در دست اقدام و بسیار مثمر ثمر بوده است.  در نتیجه این اقدامات می­توان با اطمینان خاطر اظهار نمود که دیگر هیچ گروه تروریستی و افراطی­ ای در این جمهوری وجود ندارد.

خاخارین افزود، بی شک می­توان اظهار داشت که دیگر عملا این گروهک تروریستی بین المللی در جمهوری تاتارستان به طور کامل منهدم شده و از بین رفته است.

سختی کار در واقع از میان برداشتن و انهدام سه مخفیگاه بزرگ این گروه تروریستی در تاتارستان بود که با موفقیت پاکسازی شد و تمامی اعضا و سرکرده­ های این گروه هم دادگاهی شدند و مجازات­ زندان طولانی مدت برای این افراد در نظر گرفته شد.

منبع خبر: اسلام امروز

http://islam-today.ru/novosti/۲۰۱۸/۰۱/۱۹/v-mvd-rt-zaavili-o-polnoj-likvidacii-hizbu-t-tahrir-v-tatarstane/

تاریخ خبر: ۲۹ دی ۱۳۹۶

کد خبر 3368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =