سینمای هند با تولید هزاران فیلم و سریال در سال توانسته است جایگاه خوبی را نه تنها در هند بلکه در سراسر گیتی کسب کند. البته در کشور عزیزمان ایران نیز همگان فیلم های هندی همچون قانون، شعله و غیره را به خوبی می شناسند و با هنرپیشگان آن به خوبی آشنا هستند اما با آثار جدید هند آنقدر آشنا نیستند.

سینمای هند با تولید هزاران فیلم و سریال در سال توانسته است جایگاه خوبی را نه تنها در هند بلکه در سراسر گیتی کسب کند. البته در کشور عزیزمان ایران نیز همگان فیلم های هندی همچون قانون، شعله و غیره را به خوبی می شناسند و با هنرپیشگان آن به خوبی آشنا هستند اما با آثار جدید هند آنقدر آشنا نیستند. در میان فیلم های اخیر تولید شده شاید زیباترین آنها سری فیلم های وکیل ژالی است که در دو سری با هنرپیشگانی همچون بهمن ایرانی، اکشی کمار و غیره ساخته شده است. امید است دست اندرکاران مجموعه دوبلاژ و نهاد ذیربط این دو فیلم را دوبله کرده و در اختیار علاقمندان به هنر هفتم قرار دهند.

وکیل ژالی سری اول در مورد وکیلی است به نام ژالی که مدافع گروهی از مستعضفین جامعه هند می شود و از آنها در مقابل خانواده ای ثروتمند به دفاع می پردازد. علاقمندان می توانند برای تماشای این فیلم به آدرس https://www.youtube.com/watch?v=g0kIdyXcm64  مراجعه کنند.

 در سری دوم وکیل ژالی مدافع خانواده ای می شود که قربانی یک جنایت سازمان یافته است و در لحظه آخر در دادگاه با اقرار، مظنون اصلی پیروز می گردد. علاقمندان می توانند برای تماشای این فیلم به آدرس https://www.youtube.com/watch?v=wLEsrC5VCNc  مراجعه کنند.

کد خبر 9181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =