ایجاد شرایط برای توسعه صنایع خلاق بخش مهمی از سیاست فرهنگی دولت و اجرای مفهوم صنایع خلاق تا سال 2030 است. مدارس صنایع خلاق (تا پایان سال، 67 مورد در سراسر کشور وجود خواهد داشت) و مراکز نمونه سازی (اکنون 26 مورد از آنها وجود دارد) بر اساس دانشگاه‌های خلاق ایجاد می‌شود.

وزارت فرهنگ روسیه اعلام کرد به همراه وزارت صنعت و تجارت روسیه و دولت مسکو، یک توافقنامه سه جانبه برای سال 2023 امضا کرده است. این سند با دنیس مانتوروف و سرگئی سابیانین امضا شد.به عنوان بخشی از توافق، همکاری در زمینه صنایع خلاق فرهنگی هنری از جمله در راستای «طراحی صنعتی» را توسعه خواهند داد و همچنین - برای اجرای برنامه‌های آموزشی با هم، برگزاری جایزه "بهترین طراحی صنعتی روسیه"، جلسات، کنفرانس ها و میزگردهایی تشکیل خواهد شد.

توافق‌نامه سه جانبه برای اجرای برنامه‌های آموزشی صنایع خلاق فرهنگی هنری در روسیه

ایجاد شرایط برای توسعه صنایع خلاق بخش مهمی از سیاست فرهنگی دولت و اجرای مفهوم صنایع خلاق تا سال 2030 است. مدارس صنایع خلاق (تا پایان سال، 67 مورد در سراسر کشور وجود خواهد داشت) و مراکز نمونه سازی (اکنون 26 مورد از آنها وجود دارد) بر اساس دانشگاه‌های خلاق ایجاد می‌شود.به لطف فضای مجازی کودکان اصول اولیه انواع حرفه‌های خلاق را یاد می‌گیرند و در مراکز نمونه سازی، دانش‌آموزان محصولاتی را برای راه‌اندازی بازار ایجاد می‌کنند، مهارت‌های خود را از جمله در طراحی صنعتی به کار می‌گیرند.

منبع:

https://t.me/olga_b_lyubimova

کد خبر 16391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =