یک دوره تابستانی بین المللی با حمایت شرکت " Azerconnect " برگزار شد.

مدرسه تابستانی بین المللی "Cyber ​​Summer School - 2023" برای دانش آموزان و نوجوانان 12 الی 16 ساله توسط انجمن سازمان های امنیت سایبری آذربایجان و با حمایت شرکت "Azerconnect" برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری " report.az" مورخ 10  مرداد 1402، یک دوره تابستانی بین المللی با حمایت شرکت " Azerconnect " برگزار شد.

یک دوره تابستانی بین المللی با حمایت شرکت " Azerconnect " برگزار شد.

مدرسه تابستانی بین المللی "Cyber ​​Summer School - 2023" برای دانش آموزان و نوجوانان 12 الی 16 ساله توسط انجمن سازمان های امنیت سایبری آذربایجان و با حمایت شرکت "Azerconnect" برگزار شد. در مدرسه تابستانی که برای سومین سال برگزار می شود، کارشناسان داخلی و خارجی آموزش هایی در زمینه امنیت سایبری، تورهای فناوری و همچنین مسابقه دانش در این زمینه برگزار کردند. در تاریخ 24 الی 29 جولای 2023، در مجموع 125 شرکت کننده از قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان که عضو سازمان کشورهای ترک هستند به همراه آذربایجان، اسرائیل و ترکیه در مدرسه تابستانی " Cyber Summer School - 2023" شرکت کردند.

در مراسم اختتامیه مدرسه تابستانی به تیم های برنده مسابقه دانش توسط " Azerconnect " و سایر ارگان ها جوایزی اهدا شد و به شرکت کنندگان گواهینامه اهدا شد.

هدف اصلی این پروژه که به طور سنتی از سال 2021 هر ساله اجرا می شود، توسعه روابط دوستانه بین شرکت کنندگان مدارس تابستانی از کشورهای همکار است. در چارچوب این طرح، نوجوانان با دانش، مهارت و اشتیاق ویژه به امنیت سایبری شناسایی و گردهم آیی در داخل و خارج از کشور و همچنین حمایت از آموزش آنها به عنوان متخصصان متخصص در حوزه امنیت سایبری. شرکت " Azerconnect " بخشی از گروه بین المللی هلدینگ NEQSOL می باشد.

منبع:

https://report.az/ikt/azerconnect-sirketinin-desteyile-beynelxalq-yay-mektebi-teskil-olunub/

کد خبر 16651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =