آماده‌سازی نمایشگاه بین المللی گردشگری در حال انجام است

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری قرار است از 12 تا 14 اکتبر در نمایشگاه بین‌المللی زیمبابوه در بولاوایو برگزار شود.

آماده سازی شانزدهمین نمایشگاه جهانی گردشگری (Sanganai Hlanganani)که در شهر بولاوایو برگزار می شود، اکنون در مرحله نهایی است. این رویداد معتبر که به ارائه تنوع گردشگری در زیمبابوه می‌پردازد، قرار است از 12 تا 14 اکتبر در نمایشگاه بین‌المللی زیمبابوه در بولاوایو برگزار شود.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری که به دلیل تعهد خود به ارتقای برتری گردشگری زیمبابوه مشهور است، بار دیگر به میراث فرهنگی غنی این کشور، تجارب مهیج حیات وحش، مناظر خیره‌کننده و مهمان‌نوازی بی‌نظیر توجه خواهد داشت. هدف این نمایشگاه گرد هم آوردن غرفه داران از بخش های مختلف از جمله تورگردانان، مراکز اقامتی، فعالان حیات وحش، ارائه دهندگان ورزش های خاص و سازمان های فرهنگی از سراسر دنیا است.

آقای گادفری کوتی، رئیس اداره گردشگری زیمبابوه گفت که یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه «تقویت فرصت‌های همکاری و شبکه‌سازی میان متخصصان صنعت» است. انتظار می‌رود که نمایشگاه امسال بازدیدکنندگانی را از سرتاسر جهان جذب کند و زیمبابوه را مستحکم تر در نقشه گردشگری بین‌المللی قرار دهد. وی افزود: این نمایشگاه با نمایش جاذبه های متنوع و فرصت های سرمایه گذاری کشور، بستری را برای جذب گردشگران بین المللی و سرمایه گذاران بالقوه فراهم می کند.

هدف این نمایشگاه با داشتن یک کمپین بازاریابی جامع در هسته خود، افزایش آگاهی از تجربیات و جاذبه های منحصر به فرد زیمبابوه است. برای اطمینان از ارائه خدمات استثنایی در طول این رویداد، کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های آموزشی و جلسات تضمین کیفیت برای تجهیز کسب‌وکارها به مهارت‌ها و دانش لازم برگزار می‌شود. این نمایشگاه همچنین زمینه ای برای رشد و توسعه بخش گردشگری و هتلداری است.

https://www.herald.co.zw/sanganai-hlanganani-world-tourism-expo-preps-move-gear-up/

کد خبر 17040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =