جشنواره بین‌المللی فیلم ارتدکس «ملاقات» در اوبنینسک روسیه افتتاح شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم ارتدکس «ملاقات» در اوبنینسک افتتاح شد. موضوع نمایش امسال «ایمان، خانواده و میهن» است. این برنامه شامل نمایش فیلم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها و سمینارهاست و از 16 تا 20 فوریه ادامه خواهد داشت. 64 فیلم از هشت کشور در این رویداد حضور دارند. برنامه بخش خارج از مسابقه شامل پخش 35 اثر دیگر است که به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم ارتدکس «ملاقات» در اوبنینسک افتتاح شد. موضوع نمایش امسال «ایمان، خانواده و میهن» است. وزیر فرهنگ روسیه، اولگا لیوبیموا در خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان خاطرنشان کرد:این جشنواره بینندگان را با فیلم‌های سازندگان مستعدی درباره ایمان، عشق، عدالت، شفقت و جستجوی معنویت آشنا می‌کند. وی افزود: نمایش فیلم سهم بسزایی در ترویج فرهنگ ملی، ارزش‌های سنتی و اخلاقی دارد.

 این برنامه شامل نمایش فیلم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها و سمینارهاست و از 16 تا 20 فوریه ادامه خواهد داشت. 64 فیلم از هشت کشور در این رویداد حضور دارند. برنامه بخش خارج از مسابقه شامل پخش 35 اثر دیگر است که به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود.این جشنواره از سال 2006 در منطقه کالوگا برگزار می‌شود و هدف آن ترویج سبک زندگی ارتدوکس از طریق هنر سینماست.

منبع: کانال تلگرامی وزارت فرهنگ روسیه    https://t.me/mincultrussia

کد خبر 18525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =