مفتی منطقه ساراتوف روسیه در جلسه شورای تعامل با انجمن‌های ملی و مذهبی

مقدس بیبارسف مفتی منطقه ساراتوف در جلسه شورای تعامل با انجمن‌های ملی و مذهبی زیر نظر فرماندار این منطقه سخنرانی کرد.جلسه شورای تعامل با انجمن‌های ملی و مذهبی زیر نظر فرماندار منطقه ساراتوف در تاریخ 5 مارس 2024 برگزار شد.

6 مارس 2024

مقدس بیبارسف مفتی منطقه ساراتوف در جلسه شورای تعامل با انجمن‌های ملی و مذهبی زیر نظر فرماندار این منطقه سخنرانی کرد.

جلسه شورای تعامل با انجمن‌های ملی و مذهبی زیر نظر فرماندار منطقه ساراتوف در تاریخ 5 مارس 2024  برگزار شد.اعضای دولت منطقه، روسای ادارات مختلف، تشکل‌های مذهبی مسیحیان و مسلمانان و سایر انجمن‌های ملی در این نشست شرکت داشتند. مفتی منطقه ساراتوف و معاون اول مفتی مدیر مدرسه شیخ سعید راسم حضرت کوزیاحمتوف از جمله شرکت‌کنندگان در جلسه بودند.

رومن بوسارگین فرماندار منطقه ساراتوف گفت: فعالیت‌های آموزشی و داوطلبانه فعالی را که توسط انجمن‌های ملی، فرهنگی و مذهبی منطقه ما انجام می‌شود در جهت تلاش برای حفظ ارزش‌های سنتی‌ست.مفتی منطقه ساراتوف مقدس حضرت بیبارسف تاکید کرد که امروزه باید به آموزش نسل جوان توجه ویژه‌ای شود تا اطمینان حاصل گردد آنها دارای ویژگی‌هایی مانند عزت و کرامت، عدالت، شجاعت و مهربانی هستند.

مقدس حضرت بیبارسف همچنین خاطرنشان کرد که ما نباید فراموش کنیم کیستیم و ریشه ما چیست. برای حفظ هویت دینی و ملی خود و فرزندان هرکار انجام می‌دهیم. مفتی منطقه افزود: با طرح این موضوعات و سایر موضوعات مرتبط، می‌توانیم به طور مشترک راه‌حل‌هایی پیدا کنیم و با چالش‌های موجود در جامعه چندملیتی و چند مذهبی خود روبرو شویم.

منبع:https://www.muslim.ru/articles/759/39544/

کد خبر 18764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =