100 روز تا دومین جشنواره فولکلور کودکان روسیه

مراسمی در غرفه وزارت فرهنگ روسیه با عنوان «فرهنگ ما» در مجموعه نمایشگاهی ودنخا ذیل فروم «روسیه» برگزار شد که به نشانه شروع شمارش معکوس برای دومین جشنواره فولکلور کودکان همه روسیه است. این رویداد در چارچوب پروژه ملی «فرهنگ» در جمهوری تاتارستان در پس از 100 روز در ماه ژوئن آغاز می‌شود. طی ماه‌های آینده، تیم‌های خلاق انتخاب می‌شوند و نمایندگان این رویداد مشخص خواهند شد.

13 مارس 2024

100 روز تا دومین جشنواره فولکلور کودکان روسیه. در نمایشگاه «روسیه» شمارش معکوس برای یکی از چشمگیرترین رویدادهای سال خانواده داده شد.مراسمی در غرفه وزارت فرهنگ روسیه با عنوان «فرهنگ ما» در مجموعه نمایشگاهی ودنخا ذیل فروم «روسیه» برگزار شد که به نشانه شروع شمارش معکوس برای دومین جشنواره فولکلور کودکان همه روسیه است. این رویداد در چارچوب پروژه ملی «فرهنگ» در جمهوری تاتارستان در پس از 100 روز در ماه ژوئن آغاز می‌شود. طی ماه‌های آینده، تیم‌های خلاق انتخاب می‌شوند و نمایندگان این رویداد مشخص خواهند شد.

اولگا لوبیماوا وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه گفت: «این پروژه بزرگ در سال میراث فرهنگی مردم روسیه انجام شد و با موفقیت زیادی در جمهوری چوواشیا همراه بود. وی افزود: در سال 2024 سال خانواده، جشنواره فولکلور در کازان برگزار خواهد شد. این مکان تصادفی انتخاب نشده است؛ تاتارستان بسیار مراقب تاریخ و فرهنگ مردمان این جمهوری‌ست. از 19 تا 23 ژوئن، بهترین مکان‌های شهر میزبان کنسرت‌های موسیقی محلی، نوازندگان سازهای ملی، مسترکلاس‌ها همچنین، هنرمندان جوان در شهرداری‌های تاتارستان اجرا خواهند کرد.»

وزیر فرهنگ جمهوری تاتارستان ایرادا آیوپووا توجه حاضران را به اهمیت آموزش خانواده جلب کرد:«نمایندگان 175 ملیت در تاتارستان زندگی می‌کنند. اما مهم نیست که در چه ملیتی به دنیا آمده‌اید مهم این است که شما فرصت حفظ کد فرهنگی خود را داشته باشید. سال 2024 در روسیه سال خانواده اعلام شده است و احترام به ریشه‌ها از خانواده شروع می‌شود.»

منبع:https://culture.gov.ru/press/news/100_dney_do_ii_vserossiyskoy_detskoy_folkloriady_na_vystavke_rossiya_dan_obratnyy_otschet_odnomu_iz_/

کد خبر 18850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =