یکی از بسترهای اصلی پخش آنلاین فیلم در عراق،بسترهایی است که توسط شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت و هم چنین اپراتورهای تلفن همراه در این کشور ارائه می شود.یکی از اصلی ترین بسترهای پخش آنلاین فیلم،بستری است که توسط شرکت سوپرسل(Supercell)در قالب یک اپلیکیشن ارائه شده است.این بستر با نام شاهد با دارا بودن دهها هزار فیلم،سریال ،مستند و انیمیشن در حال فعالیت می باشد.این بستر،یک بستر منطقه ای بوده که طی قرارداد با شرکت سوپرسل در اختیار کاربران عراقی قرار گرفته است.

بستر شاهد متعلق به شرکت سوپرسل نبوده و این بستر طی قرارداد همکاری بین مجموعه شاهد و شرکت سوپرسل به عنوان شرکت ارائه کننده خدمات اینترنت در عراق  برای کاربران این شرکت فعال شده است.بستر شاهد  با دیگر بسترهای پخش فیلم در سطح منطقه ای مانند روتانا و استارپلی همکاری دارد.شرکت سوپر سل تلاش کرده تا  در رقابت با دیگر شرکت های خدمات ارائه دهنده اینترنت مانند ارث لینک و اپراتورهای تلفن همراه با انعقاد قرارداد  با بسترهای پخش آنلاین فیلم در راستای جذب مخاطبان بیشتری گام بردارد.

شاهد، بستری برای مشاهده و دانلود سریال و فیلم های خارجی و عربی در سطح عراق به شمار می رود. برای بهره مندی از خدمات این اپلیکیشن نیازی به اشتراک و پرداخت حق عضویت است . هر چند شرکت سوپرسل برای کاربران عراقی این گزینه را فعال ساخته است که با اشتراک در یکی از بسته های اینترنت این شرکت به صورت مجانی از بستر شاهد بهره مند شوند.بهره برداری  از این بستر پس از ثبت نام کاربر صورت می پذیرد.اشتراک در این بستر به صورت ماهیانه و سالیانه  در دسترس کاربران قرار گرفته است.

دسترسی به این بستر به صورت برخط و آنلاین بوده و برای استفاده از آن نیاز به دسترسی به شبکه اینترنت هست.دسترسی به این اپلیکیشن در بستر اندروید و آیفون امکان پذیر است.شاهد  با فراهم ساختن بستری آسان و قابل دسترس بهره مندی از  شمار زیادی از سریال ها و فیلم های خارجی  و عربی را برای مخاطبان عراقی امکان پذیر ساخته است.یکی از ویژگی های این بستر آن است که کاربران نیز می توانند فیلم های خود را در آن با دیگران به اشتراک بگذارند.

اشتراک از طریق مراجعه به اپلیکیشن شرکت سوپر سل صورت می گیرد.در داخل اپلیکیشن سوپرسل بخشی با عنوان سرگرمی وجود دارد که بستر شاهد در درون آن قرار گرفته و قابل بهره برداری است.هم چنین این بستر را می توان از درگاه اینترنتی به آدرس https://qrco.de/beoB07  به دست آورد.

https://shahid.mbc.net/ar

کد خبر 19687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =