موفقیت‌آمیز بودن نخستین آزمون استخدام مرکزی معلمان در نخجوان

طبق اعلام سرویس مطبوعاتی کابینه وزیران جمهوری خودمختار نخجوان به خبرگزاری نوحچیخان، مرحله آزمون کتبی این رقابت از ۲ تا ۱۰ ژوئیه برگزار شد. در این مرحله، ۱۶۶۷ داوطلب با فرصت‌های برابر شرکت کردند که از این تعداد، ۱۳۴۱ نفر (۸۰.۴ درصد) در آزمون شرکت کردند. به ۱۴۵ نفر از داوطلبانی که در مرحله آزمون کتبی موفق شدند، ۵۲۷ پست خالی در مدارس عمومی و مؤسسات آموزش حرفه‌ای پیشنهاد شد. در مرحله مصاحبه که از ۴ تا ۱۷ آگوست برگزار شد، همه ۱۳۳ داوطلب شرکت‌کننده موفق به کسب عنوان معلمی شدند.

موفقیت‌آمیز بودن نخستین آزمون استخدام مرکزی معلمان در نخجوان

نوحچیخان: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

بر اساس برنامه توسعه اجتماعی و اقتصادی جمهوری خودمختار نخجوان برای سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۷، اولین آزمون استخدام مرکزی معلمان در سطح این جمهوری با موفقیت به پایان رسید. طبق اعلام سرویس مطبوعاتی کابینه وزیران جمهوری خودمختار نخجوان به خبرگزاری نوحچیخان، مرحله آزمون کتبی این رقابت از ۲ تا ۱۰ ژوئیه برگزار شد. در این مرحله، ۱۶۶۷ داوطلب با فرصت‌های برابر شرکت کردند که از این تعداد، ۱۳۴۱ نفر (۸۰.۴ درصد) در آزمون شرکت کردند. به ۱۴۵ نفر از داوطلبانی که در مرحله آزمون کتبی موفق شدند، ۵۲۷ پست خالی در مدارس عمومی و مؤسسات آموزش حرفه‌ای پیشنهاد شد. در مرحله مصاحبه که از ۴ تا ۱۷ آگوست برگزار شد، همه ۱۳۳ داوطلب شرکت‌کننده موفق به کسب عنوان معلمی شدند.

در حال حاضر، وزارت آموزش و پرورش جمهوری خودمختار نخجوان در حال انجام فرآیند استخدام داوطلبانی است که در مرحله آزمون کتبی استخدام معلم موفق شده‌اند، بر اساس قراردادهای موقت برای پست‌های خالی موجود در مدارس عمومی. تاکنون با ۱۷ داوطلب قرارداد منعقد شده است و این روند در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

https://nuhcixan.az/news/elm-tehsil/۱۱۲۳۸۰-naxcivanda-olke-uzre-merkezlesmis-qaydada-kecirilen-muellimlerin-ise-qebulu-musabiqesi-yekunlasib

کد خبر 21088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =