شو لباس اسلامی توسط شرکت Firdaws که همسر رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن موسس آن می‌باشد در پارک "زاریاد" شهر مسکو، بیستم ماه اکتبر سال جاری برگزار شد.

"ایکاترینا روبلیووا" سخنگوی شرکت Firdaws در مصاحبه با خبرگزاری تاس اظهار داشت: "مراسم در سالن جدید شو برگزار می‌شود. تاکنون هیچ شویی در این سالن برگزار نشده است. در واقع می‌توان گفت که ما هفته مد را برگزار می کنیم و همچنین سالن پارک «زاریاد» را افتتاح می‌کنیم."

به گفته ایشان در این سالن کلکسیون "نگین کوهی" از ۴۷ لباس زنانه که "عایشه قدیروف" دختر رمضان قدیروف طراحی آن را بر عهده داشته است به نمایش گذاشته می شود. "پاول تورداخلب" مدیر پارک از افراد این مراسم نام نبرد، و اظهار داشت که لیست افراد دعوت شده اعلام نشده است. ایشان همچنین شایعات قبل مبنی بر نمایش لباس ها توسط مدل ها روی پل معلق را رد کرد.

شرکت مد لباس Firdaws در اکتبر سال ۲۰۰۹ پایه گذاری شد و در سال ۲۰۱۱ طراحان لباس این شرکت جایزه بزرگ بین‌المللی مد "خیاط سال" را در مسکو دریافت نمودند. از سال ۲۰۱۶ عایشه قدیروف دختر رمضان قدیروف مدیریت این شرکت را برعهده دارد. به گفته وی، لباس‌های برند Firdaws شرایط و ویژگی‌های مد لباس اسلامی را به نمایش می‌گذارد و مطابق با تمایلات عمومی و جهانی می‌باشد.

منبع خبر: نیوزرو

http://www.newsru.com/cinema/۱۲oct۲۰۱۷/moda.html

کد خبر 2501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =