ولادیمیر پوتین اظهار داشت که روند پاکسازی کادر مسئولین داغستان بعد از انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.

  به گزارش «کافکاز اوزل» از ماه ژانویه، گروهی از دادستانی کل مسکو بازرسی و کنترل گسترده ­ای در خصوص داغستان آغاز نمودند.

ایوان سیدوروک معاون دادستانی کل اظهار داشت، طی این بازرسی­ها صدها مورد تخلف و مفاسد و جرایم پنهانی آشکار شده است. ولادیمیر واسیلیف سرپرست موقت داغستان اظهار داشت، پس از موارد نظامی و انحلال آنها، مبارزه با فساد برای جمهوری داغستان در راس امور قرار گرفته است.

بازرسی­ها در این جمهوری منجر به برکناری بسیاری از مسئولین و متصدیان قضایی گشته است. تحت کنترل قرار گرفتن عبدالصمد گامیداف رئیس موقت اسبق این جمهوری به همراه شامیل عیسی­یف و رای­الدین یوسف­اف معاونین ایشان و همچنین شاه عباس شاخوف وزیر اسبق آموزش و علوم این جمهوری از ششم فوریه در مسکو، از جنجالی ­ترین موارد پیش آمده هستند.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدراسیون روسیه در همایش «حقیقت و عدالت»، در راستای بازداشت مسئولین بلند مرتبه در جمهوری داغستان اظهار داشت، «مبارزه با فساد در جهت منافع مردم و حمایت از آنها است.»

به گزارش ریا نووستی، ولادیمیر پوتین با تاکید بر پاکسازی و بازرسی مسئولین داغستان تاکید نمود، این روند پس از انتخابات نیز ادامه خواهد داشت. این در حالی است که مردم داغستان صرف نظر از ارزیابی مثبت این اقدامات و پاکسازی امور اداری و فعالیت مسئولین، تمامی این اقدامات را مرتبط با تبلیغات و امور انتخاباتی می­دانند.

منبع خبر: خبرگزاری کافکاز-اوزل

http://www.kavkaz-uzel.eu/articles/۳۱۷۲۹۷/

کد خبر 2609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =