رئیس جمهور اینگوشتیا در نشست کمیسیون ضد تروریستی این جمهوری به شورای امنیت دستور داد که به مطالعه‌ی تجربه دیگر مناطق بپردازند و کمیسیونی را تشکیل دهد که بر مسائل مبارزه با ایدئولوژی افراطی‌گری و گمراهی جوانان تمرکز داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ریاست جمهوری اینگوشتیا، یونس یوکوریف به مقامات محلی دستور داد که کمیسیون مبارزه با ایدئولوژی افراطی گری و انحراف جوانان و جذب آنان توسط گروه های رادیکال ایجاد شود.

در این گزارش آمده است:« در نشست کمیسیون ضد تروریستی جمهوری، یونس یوکوریف به شورای امنیت دستور داد که به مطالعه ی تجربه دیگر مناطق بپردازند و در جمهوری کمیسیونی تشکیل دهند که به بررسی مسائل مبارزه با ایدئولوژی افراطی گری و گمراهی جوانان و جذب آنان در گروه های رادیکال بپردازد».

یونس یوکوریف از مقامات دولیت محلی خواست که به بررسی و مطالعه موارد و ابزارها و روش های پیشگیری بپردازند. رئیس جمهوری اینگوشتیا اظهار داشت:« ما در شرایط سختی با مطالعه شرایط و تجارب جمهوری داغستان کمیسیون مناسبی را ایجاد نمودیم که تا به امروز به طور مستمر و مفید فعالیت دارد. برای حل مسائل جدید به یاری و کمک کارشناسان و متخصصان نیازمندیم. از افراد معتبر در حوزه جوانان و با دانش کافی و متناسب کمک بگیرید و آنان را دعوت به همکاری نمایید».

به گزراش دادستانی جمهوری اینگوشتیا بیش از ۹۰ نفر از ساکنین این جمهوری برای عضویت و همکاری با سازمان ممنوع تروریستی داعش به سوریه رفته اند. پیش از این، وزارت کشور اعلام داشت که از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ حدود ۱۱۸ نفر از ساکنین این منطقه در رابطه با شرکت در امور تروریستی در خارج تحت بازرسی قرار گرفتند.

منبع خبر: ریا نوواستی


https://ria.ru/politics/۲۰۱۷۱۰۱۸/۱۵۰۷۰۶۵۳۹۸.html

کد خبر 2788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =