مدارس دینی و مساجد سنگر اسلام هستند و هر توطئه ای که علیه آن ها انجام گیرد، نسبت به آن برخوردی شدید خواهیم کرد.

مولانا فضل الرحمان، رهبر جمعیت علمای اسلام گفت: به بهانه اعتراض به زنان، اهانت به مقدسات اسلام قابل تحمل نیست و دولت باید اهانت کنندگان را فوری دستگیر کند و علیه آن ها پیگیرد قانونی بعمل آورد.

      وی گفت: کشوری که به نام اسلام به وجود آمده است، شعارهای اهانت آمیز را که توطئه دشمنان اسلام است تحمل نخواهد کرد و دولت باید شعار دهندگان را دستگیرکرده و علیه آن ها پیگیرد قانونی بعمل آورد.

     وی افزود: مدارس دینی و مساجد سنگر اسلام هستند و هر توطئه ای که علیه آن ها انجام گیرد، نسبت به آن برخوردی شدید خواهیم کرد.

    مولانا گفت: قدرت های غربی دنبال نابودی مدارس دینی و مساجد این کشور هستند و ما از مدارس دینی و مساجد محافظت خواهیم کرد. وی افزود: به نام اعتراض زن به شعائر اسلامی اهانت شده است و نهادهای امنیتی این کشور علیه موهنین می بایست به طور فوری اقدام نموده و آن ها را دستگیر کنند. جمعیت علمای اسلام هرگز نمی گذارد اهداف دشمنان اسلام کامل شود.

     ملاحظه:

     در اعتراض زن همانند سالهای قبل برخی ها شعارهایی نامشروع را سردادند که مخالف با دین اسلام و مغایر با شعائر اسلامی است. براساس برخی از گزارش ها، تعدادی از معترضین حامی غرب در تجمعات اعتراض زن برای حق همجنس گرایی شعار دادند و در واکنش این اقدام نامشروع بسیاری از افراد از جمله مرد و زن اعتراض نموده و این قبیل خواسته های نامشروع را تهاجم غربی و فساد اخلاقی تلقی نمودند و به دولت پاکستان تاکید کردند تا مقابل توطئه مذکور جلوگیری و اقدام کند.

    لازم به ذکراست سال گذشته تعدادی از معترضین شعاری تحت عنوان "بدن ما حق من" را سرداده بودند و در واکنش آن افراد مذهبی تجمعات اعتراضی برگزار نموده و اقدام آن ها را محکوم کردند.

کد خبر 6409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =