زلفی بخاری، دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان نظرات خود را در مورد عربستان سعودی بیان کرد. وی گفت: قصد داریم توافق نامه هایی را در خصوص اتباع پاکستانی در عربستان سعودی و امارات متحده عربی امضاء کنیم.

زلفی بخاری، دستیار ویژه عمران خان، نخست وزیر پاکستان گفت: روابط پاکستان با عربستان سعودی به زودی به حالت عادی برمی گردد.

     بر اساس جزئیات این گزارش، نمایندگان شرکت "مروجان روابط" با زلفی بخاری در اسلام آباد پایتخت پاکستان ملاقات کردند و در جریان آن زلفی بخاری، دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان نظرات خود را در مورد عربستان سعودی بیان کرد.

    وی گفت: قصد داریم توافق نامه هایی را در خصوص اتباع پاکستانی در عربستان سعودی و امارات متحده عربی امضاء کنیم.

     دستیار ویژه نخست وزیر در ادامه گفت: از مشکلات شرکت ها آگاه هستیم و به زودی مشکلات آن ها را حل می کنیم زیرا پیش از این "شرکت مروجین" برای انجام پرواز در عربستان سعودی و تعلیق ویزای امارات متحده عربی درخواست کرده بود.

  

 ملاحظه:

    با این که اظهارات برخی از حامیان عربستان از جمله علامه طاهر اشرفی و سناتور ساجد میر نشان می دهد روابط عربستان و پاکستان بسیار محکم است، اما به نظر می رسد به دلیل فشارهای سیاسی دولت عربستان برای حمایت و یا عدم حمایت پاکستان در خصوص درگیری عربستان با کشورهای منطقه، روابط عربستان سعودی و پاکستان با مشکلاتی مواجه بوده لذا دستیار ویژه نخست وزیر ابراز امیدواری نموده تا روابط فی مابین به زودی به حالت عادی برگردد.

کد خبر 6448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =