شش لایحه، از جمله لایحه اصلاحیه چاپ و صوت ضبط شده قرآن کریم، جهت اطمینان از چاپ و صوت ضبط شده قرآن کریم، بدون خطا، به مجلس ایالتی پنجاب ارائه گردید.

رئیس مجلس با ابراز نگرانی از عدم حضور وزیر آموزش و پرورش در مجلس، زمان پرسش و پاسخ در مورد اداره آموزش عالی را به تعویق انداخت.

     براساس این گزارش، به محض اینکه جلسه مجلس ایالتی پنجاب به ریاست چوهدری پرویز الهی، رئیس مجلس پنجاب آغاز گردید، رئیس مجلس مطلع گردید که وزیر آموزش و پرورش پنجاب در جلسه حضور ندارد.

     رئیس مجلس ابراز نگرانی کرده و گفت: به جای دبیر پارلمان، باید وزیر مربوطه به سوالات، پاسخ دهد.

     در طول برگزاری جلسه مجلس، لایحه اصلاحیه قرآن کریم پنجاب، لایحه اصلاحیه ۲۰۲۱ مجلس نمایندگان ایالت پنجاب، لایحه اصلاحیه دانشگاه قرشی ۲۰۲۱، لایحه قانون منطقه خانوال ۲۰۲۱، لایحه موسسه مدیریت و علوم کاربردی، لایحه دانشگاه "انسپائر" لاهور ۲۰۲۱ و لایحه قرارداد خدمات پنجاب ارائه گردید.

     در این جلسه بشارت راجا، وزیر دادگستری پنجاب گفت: باید بررسی سه لایحه، مربوط به بخش آموزش و پرورش را به دلیل عدم حضور وزیر مربوطه، به تعویق انداخت.

     پرویز الهی، رئیس مجلس پنجاب گفت: جای تأسف است آن جایی که باید وزیر آموزش و پرورش حضور داشته باشد نیست. وی گفت: نیازی به تعویق بررسی نیست. لایحه های ارائه شده، تصویب نشدند.

    رئیس مجلس کلیه لایحه ها را به کمیته ویژه ارجاع داد و خواستار ارائه گزارش ظرف دو ماه شد.

 

کد خبر 6667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =