در این نشست که توسط کمیته اتحادیه های دانشجویی دانشگاه برگزار شد، رئیس دانشگاه از عملکرد تشکل های دانشجویی فعال در دانشگاه تمجید کرد.

در این نشست که توسط کمیته اتحادیه های دانشجویی دانشگاه برگزار شد، البروس عیسی اف، رئیس دانشگاه از عملکرد تشکل های دانشجویی فعال در دانشگاه تمجید و خاطرنشان کرد که دانشجویان نقش ویژه ای در پیشبرد عملکرد علمی و آموزشی دانشگاه دارند.

https://img.nuhcixan.az/gallery/2021/11/55692_6197525acd6d9.png

در این نشست یاد آوری شد که در نتیجه فعالیت تشکل‌های دانشجویی، دانشجویان در مسابقات ورزشی، بازی‌های فکری، المپیادهای حقوق و منطق، سمینارها و به خصوص مسابقات با اهمیت بین‌المللی نماینده شایسته دانشگاه هستند. رئیس دانشگاه از عملکرد تشکل های دانشجویی تقدیر و خاطرنشان کرد که پروژه ها و رویدادهای آغاز شده توسط آنها پایدار است.

سپس دانشجویان هر دانشکده پیشنهادات و شکایات خود را در خصوص جلسات، آزمون ها، سمینارها و سخنرانی ها، نظام اعتباری، کتب درسی و موضوعات مورد علاقه خود به رئیس دانشگاه مطرح کردند و به سوالات به تفصیل پاسخ داده شد.

https://nuhcixan.az/news/elm-tehsil/55692-naxcivan-dovlet-universitetinin-rektoru-aciq-mikrofon-layihesi-cercivesinde-telebelerle-gorusub

کد خبر 9935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =