وزیر آموزش و پرورش جمهوری خود مختار نخجوان: گسترش و توسعه روش آموزشی STEAM که به شکل گیری نسل خلاق جدید کمک می کند، نیازمند نیروهای متخصص است.

رحمان محمد اف وزیر آموزش و پرورش جمهوری خود مختار نخجوان در این رویداد که در مرکز آموزشی STEAM دبیرستان به نام حیدر علی اف برگزار شد، تاکید کرد که نوآوری های آموزشی معرفی شده در کشورهای توسعه یافته امروز با موفقیت در این جمهوری خودمختار اجرا شده است.

https://img.nuhcixan.az/gallery/2021/11/55712_6197a8741c876.png

رحمان ممداف با اشاره به اهمیت تربیت معلم برای اجرای موفقیت آمیز روش آموزشی STEAM خاطرنشان کرد: گسترش و توسعه روش آموزشی STEAM که به شکل گیری نسل خلاق جدید کمک می کند، نیازمند نیروهای متخصص است.

برای این منظور ۳۲۵ معلم که ۱۷۵ نفر از آنها حضوری و ۱۵۰ نفر به صورت آنلاین هستند از آموزش های مرکز آموزشی STEAM که در دبیرستان حیدر علی اف ایجاد شده است بهره مند شده اند. در نتیجه این آموزش ها، آنها توانایی آموزش دروس STEAM را پیدا کرده اند.

https://img.nuhcixan.az/gallery/2021/11/55712_6197a8741c8d1.png

وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک به معلمانی که دوره آموزشی را با موفقیت پشت سر گذاشتند، دستورات لازم برای ادامه آموزش در مرکز آموزشی استیم را صادر کرده است.

در پایان به معلمانی که دوره آموزشی STEAM را با موفقیت به پایان رسانده اند گواهینامه وزارت آموزش و پرورش اعطا شد.

لازم به ذکر است که با در نظر گرفتن اهمیت کاربرد آموزش STEAM در جمهوری خودمختار نخجوان، رئیس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان در ۷ ژوئن ۲۰۲۱ "در مورد اقداماتی برای اعمال آموزش STEAM در جمهوری خودمختار نخجوان» دستوری را امضا کرده است.

https://nuhcixan.az/news/elm-tehsil/۵۵۷۱۲-steam-tehsili-uzre-telimleri-ugurla-basa-vuran-۷۵-muellime-sertifikatlar-verilib

کد خبر 9937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =