"روز بریتانیا " در دانشگاه نخجوان در چارچوب بخشی از پروژه "هفته بین المللی" برگزار شد

"روز بریتانیا " در دانشگاه نخجوان در چارچوب بخشی از پروژه "هفته بین المللی" برگزار شد، فرانسیس گاردنر ترکسو مدیر شورای بریتانیا در جمهوری آذربایجان و نرگس اکبراوا، مدیر خدمات امتحانی همین شورا حضور داشتند.

https://img.nuhcixan.az/gallery/2021/12/56575_61b0c10ecb06f.jpg

نورلانا علی اوا رئیس دانشگاه نخجوان درباره این دانشگاه به میهمانان گزارش داد. وی اطلاعات دقیقی در مورد ساختار دانشگاه، اعضای هیئت علمی و دانشجویان ارائه کرد. وی همچنین خاطرنشان کرد که در کنفرانس "جوامع شهری در آذربایجان قرون وسطی" توسط دانشگاه آکسفورد زیر نظر شورای بریتانیا برگزار شد دانشگاه نخجوان نیز شرکت کرده است. رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه در این دانشگاه رشته های «آموزش زبان خارجی» و «ترجمه انگلیسی» تدریس می شود، گفت: بیش از ۴۰۰ دانشجو در این رشته ها تحصیل می کنند.

https://img.nuhcixan.az/gallery/2021/12/56575_61b0c10ecb0e7.jpg

 

https://img.nuhcixan.az/gallery/2021/12/56575_61b0c10ecb10e.jpg

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه در این دانشگاه رشته های «آموزش زبان خارجی» و «ترجمه انگلیسی» تدریس می شود، بیش از ۴۰۰ دانشجو در این رشته ها تحصیل می کنند. آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه بر اساس مدرن ترین الزامات سازماندهی شده است.

فرانسیس گاردنر ترکسو مدیر شورای بریتانیا در جمهوری آذربایجان خاطرنشان کرد که دانشگاه نخجوان در راستای پیشرفت علم، آموزش، بکارگیری فناوری های روز، تسلط بر روش های نوین تدریس، پیشرفت بزرگی داشته است.

مدیرکل ضمن سخنانی از اجرای پروژه های مشترک در حوزه علمی و آموزشی، برگزاری همایش ها، نشست های هم اندیشی، نشست های علمی و چشم انداز همکاری های مشترک خبر داد.

https://img.nuhcixan.az/gallery/2021/12/56575_61b0c10ecb155.jpg

در بخش هنری این مراسم، اشعار و ترانه هایی که توسط دانشجویان رشته «آموزش زبان خارجی» خوانده شد با استقبال مواجه شد. در ادامه برنامه توسط دانش آموزان صحنه نمایشی نیز به نمایش گذاشته شد. لازم به ذکر است طرح «هفته بین المللی» که از ۶ دسامبر در دانشگاه نخجوان آغاز شده بود، در تاریخ ۹ دسامبر با «روز آلمان» به پایان رسید.

https://nuhcixan.az/news/elm-tehsil/۵۶۵۷۵-naxcivan-universitetinde-boyuk-britaniya-gunu-kecirilib

کد خبر 10176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =