۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان دستور افزایش حقوق معلمان شاغل در مدارس دولتی را امضا کرد

الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان دستور افزایش حقوق معلمان شاغل در مدارس دولتی را امضا کرده است که دانش و مهارت آنها از جمله مدیران و معاونان و همچنین روسای آموزش پیش از خدمت جوانان مورد ارزیابی تشخیصی قرار گرفته است.

بر اساس این فرمان، از اول ژانویه 2022، حقوق ماهانه معلمان، مدیران و معاونان مؤسسات آموزش عمومی دولتی که از بودجه دولتی جمهوری آذربایجان تأمین می شود، همچنین  دانش و مهارت آنها ارزیابی شده ، به طور متوسط 20 درصد افزایش یافته است. حقوق ماهانه معلمان پیش از خدمت نظامی جوانان به طور متوسط ​​40 درصد افزایش یافته است.

رئیس جمهور آذربایجان همچنین مصوبه "در مورد افزایش حقوق معلمان شاغل در مدارس دولتی که دانش و مهارت های آنها از جمله معلمانی که به جوانان پیش از خدمت نظامی درسهای نظامی را تدریس می کنند و مدیران ورزشی، کارمندانی که در فعالیت های مدیریتی فعالیت می کنند به صورت تشخیصی ارزیابی شده است" را امضا کرد.

بر اساس این دستور، از اول ژانویه 2022، حقوق ماهانه معلمان شاغل در موسسات آموزش حرفه ای دولتی که از بودجه دولتی جمهوری آذربایجان تامین می شود، که دانش و مهارت آنها به صورت تشخیصی ارزیابی شده و کارمندانی که در فعالیت های مدیریتی فعالیت می کنند، به طور متوسط ​​20 درصد افزایش یافته است.. حقوق ماهیانه معلمان ورزش به طور متوسط ​​30 درصد و حقوق ماهانه معلمانی که به جوانان پیش از خدمت نظامی درسهای نظامی را تدریس می کنند جوانان به طور متوسط ​​40 درصد افزایش یافته است.

https://www.instagram.com/p/CXlXD3EN437/?utm_medium=share_sheet

کد خبر 10188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =