نمایندگان ایران در دومین دوره جشنواره سینمایی ایتالیا با موضوع حمایت از حیوانات

دومین دوره جشنواره سینمایی ایتالیا با موضوع حمایت از حیوانات (Festival Animali)، با حضور نمایندگانی از سینمای ج.ا.ایران، طی روزهای ۵-۴ دسامبر ۲۰۲۱ م.(۱۴ – ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰) به صورت مجازی برگزار گردید.

دومین دوره جشنواره سینمایی ایتالیا با موضوع حمایت از حیوانات (Festival Animali)، با حضور نمایندگانی از سینمای ج.ا.ایران، طی روزهای ۵-۴ دسامبر ۲۰۲۱ م.(۱۴ – ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰) به صورت مجازی برگزار گردید. در دومین دوره این جشنواره سینمایی، ۵۰۰ اثر از ۳۰۰ سینماگر از ۵۰ کشور، از جمله آثار سینماگران ج.ا.ایران، طی دور روز، در فضای مجازی به نمایش گذاشته شد. هیأت داوران این جشنواره که از حمایت مادی و معنوی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ ایتالیا، و مشارکت رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در ایتالیا برخوردار بود، در نهایت، جوایز اول تا سوم جشنواره را به ترتیب به پویانمایی های "از راه دورتر"ساخته بهروز و شیرین سلیمانی نظیر و فرناز مؤذن؛ "بهشت" ساخته مجیدرضا عیوضی؛ و "پژواک"ساخته برزان رستمی اهداء نمود؛ و به این ترتیب، نمایندگان سینمای ج.ا.ایران در این جشنواره، حضور بسیار موفقی را تجربه نمودند(رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در ایتالیا).

ملاحظات: جشنواره سینمایی ایتالیا با موضوع حمایت از حیوانات (Festival Animali) که امسال دومین دوره برگزاری خود را تجربه می نمود، بر نمایش آثار سینمایی با محتوای زندگی حیوانات و همزیستی شان با انسان متمرکز است و آثار برگزیده آن، ماه ژانویه ۲۰۲۲ م. در محل (Cineclub  Alphaville) شهر رم به نمایش گذاشته خواهد شد و این نمایش عمومی، فرصت مناسبی جهت ترسیم وضعیت زندگی حیوانات و همزیستی شان با انسان در ایران فراهم خواهد ساخت.

کد خبر 10509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =