از دولت خواسته شده است تا راهبردی برای حمایت و ترویج آموزش باز و از راه دور (ODL) طراحی کند تا آن را در غنا مستقر کند.

ترویج آموزش باز و از راه دور - پروفسور علابی از دولت درخواست می کند

از دولت خواسته شده است تا راهبردی برای حمایت و ترویج آموزش باز و از راه دور (ODL) طراحی کند تا آن را در غنا مستقر کند.

رئیس مشاور کالج دانشگاه لاوه، آکرا (LUC)، پروفسور خانم گوسکی علابی، توضیح داد که یک استراتژی عمدی برای پاک کردن ادراک منفی از کیفیت پایین که ODL را تضعیف می کند ضروری است.

یک بیانیه رسانه‌ای که در آکرا منتشر شد، گفت که او این تماس را هنگام سخنرانی در سومین مراسم فارغ‌التحصیلی LUC در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۱ انجام داد.

به گفته پروفسور خانم علابی، در گذشته، بیانیه ای از سوی وزارت آموزش و پرورش که به دنبال دسته بندی گواهینامه های دانشگاه های حضوری متفاوت از دانشگاه های آنلاین بود، منجر به شکل گیری این تصور اشتباه شد.

بنابراین، او گفت که یک سیاست عمدی از سوی وزارت آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش عالی غنا (GTEC) با این موضوع به شیوه ای موثر برخورد خواهد کرد.

یادگیری مبتنی بر کار

پروفسور خانم علابی همچنین از معرفی آنچه به عنوان یادگیری مبتنی بر کار توصیف کرد در سیستم آموزشی غنا حمایت کرد تا کسانی که در مشاغلی مانند سنگ تراشی، نجاری، برق و مکانیک خودرو هستند و دارای ظرفیت اثبات شده برای ادامه تحصیل هستند، این کار را انجام دهید.

او گفت که چنین دسته ای از افراد به ساختاری منعطف و راحت برای آموزش و یادگیری نیاز دارند که در ODL ارائه شده است.

ODL کمک قابل توجهی به نسبت ثبت نام ناخالص غنا برای آموزش عالی کرده است که در حال حاضر ۱۸.۸ درصد است.

معاون مدیر کل کمیسیون آموزش عالی غنا (GTEC) دکتر احمد جیناپور، از LUC برای نشان دادن تعهد خود به دلیل روش ترکیبی ارائه آموزش قدردانی کرد.

دکتر جیناپور تأیید کرد که ODL نقش مهمی در عزم غنا برای دستیابی به نسبت ناخالص ثبت نام ۴۰ درصدی برای آموزش عالی تا سال ۲۰۳۰ ایفا می کند.

به گفته وی، یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی LUC، عملکرد فارغ التحصیلان آن با ورود به دنیای کار است. بنابراین وی به فارغ التحصیلان جدید توصیه کرد که در هر کاری که انجام می دهند، برند لاله را راهنمایی، نگهبانی و محافظت کنند.

او از لوه خواست که به رویکرد یادگیری واسطه ای خود ادامه دهد. در مجموع ۳۸ دانشجو، متشکل از ۱۳ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۲۵ دانشجوی کارشناسی، در برنامه های مختلف تجاری فارغ التحصیل شدند.

جان کوابنا یورک به عنوان بهترین دانشجوی فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و ایوان بوچوی به عنوان بهترین دانشجوی فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی معرفی شد.

کد خبر 11262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =