۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

مرکز تجاری نخجوان برای بهبود فضای کسب و کار و حمایت از فعالیت های کارآفرینی در جمهوری خودمختار نخجوان تاسیس شد.

مرکز تجاری نخجوان برای بهبود فضای کسب و کار و حمایت از فعالیت های کارآفرینی در جمهوری خودمختار نخجوان تاسیس شد. این مرکز به کارآفرینانی که تازه وارد تجارت در زمینه های مختلف تولید و خدمات شده اند، کمک های همه جانبه ارائه می کند. مرکز تجاری نخجوان شرکتی است که برای برگزاری رویدادهای مهم برای حل مسائل جاری در جمهوری خودمختار و برای نمایش محصولات محلی تولید شده در نخجوان تاسیس شد. این بنگاه در سال 2004 به عنوان نمایشگاه و فروش صنایع دستی و آثار هنری و همچنین مرکز آموزشی و اطلاع رسانی برای کارآفرینان آغاز به کار کرد. این مرکز از سال 2011 به عنوان مرکز تجاری نخجوان به فعالیت خود ادامه داد.

معرفی مرکز تجاری نخجوان

تاریخ مرکز تجاری نخجوان

این مرکز از سال 2013 در ساختمانی نوساز شروع به فعالیت کرد. در مرکز تجاری، شرایط مطابق با نیازهای مدرن ایجاد شده است. در طول دوره گذشته رویدادهای به یاد ماندنی در مرکز تجاری نخجوان برگزار شد که ماموریت اصلی آن خدمت به کارآفرینان، مشاوره در زمینه توسعه کسب و کار، سازماندهی آموزش برای مبتدیان کسب و کار و حمایت روشمند در تهیه طرح های تجاری است.

فعالیت

مساحت کل مرکز 2000 متر مربع است. در طبقه اول ساختمان، یک سالن نمایشگاه بزرگ وجود دارد که در آن محصولات محلی تولید شده در جمهوری خودمختار به نمایش گذاشته می شود. همچنین، در این طبقه یک سالن کنفرانس برای 200 نفر هم وجود دارد. در طبقه دوم، سالن کنفرانس 100 نفره و مجموعه ترجمه همزمان 200 نفره، بردهای الکترونیکی و اینترنت پرسرعت وجود دارد. به بازدیدکنندگان خارجی که از نمایشگاه مرکز دیدن می کنند اطلاعاتی به زبان انگلیسی و روسی ارائه می شود.

رویدادهای بین المللی که توسط این مرکز برگزار شد

رویدادهای مختلفی هر ساله با حضور کارآفرینان نخجوانی در مرکز تجاری نخجوان برگزار می شود. این مرکز در سال 2015 میزبان جلسات نمایندگان اتحادیه بازرگانان شرق آناتولی جمهوری ترکیه و مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس ایران با تجار نخجوانی بود. در سال 2014 در مرکز تجاری نخجوان سومین مجمع تجاری شورای همکاری کشورهای ترک زبان و سومین نشست شورای بازرگانی کشورهای ترک زبان با حضور هفتاد و پنج شرکت خارجی و بیش از 120 شرکت نخجوان سازماندهی و برگزار شد. 

https://az.wikipedia.org/wiki/Nax%C3%A7%C4%B1van_Biznes_M%C9%99rk%C9%99zi

کد خبر 15129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =