تحریم کالاها و شرکت های رژیم صهیونیستی در پیشاور

تبلیغات علیه شرکت های رژیم صهونیستی با آغاز عملیات طوفان الاقصی در شبکه های اجتماعی تشدید شده و کاربران از مسلمانان تقاضای تحریم شرکت های مشهور غاصب صهیونیستی ازجمله: کوکاکولا، مک دونالد، کی اف سی و غیره کرده¬اند. اما پس از تصمیم مک دونالد برای ارائه غذای رایگان به ارتش اسرائیل با واکنش شدید کشورهای مسلمان مواجه شده و مک دونالد متحمل میلیون‌ها دلار هزینه در کشورهای مسلمان به دلیل تحریم و کاهش مشتریان شده است.

تبلیغات علیه شرکت های رژیم صهونیستی با آغاز عملیات طوفان الاقصی در شبکه های اجتماعی تشدید شده و کاربران از مسلمانان تقاضای تحریم شرکت های مشهور غاصب صهیونیستی ازجمله: کوکاکولا، مک دونالد، کی اف سی و غیره کرده­اند. اما پس از تصمیم مک دونالد برای ارائه غذای رایگان به ارتش اسرائیل با واکنش شدید کشورهای مسلمان مواجه شده و مک دونالد متحمل میلیون‌ها دلار هزینه در کشورهای مسلمان به دلیل تحریم و کاهش مشتریان شده است.

شعبه های مک دونالد در کشورهای اسلامی ازجمله: پاکستان، عربستان سعودی، عمان، کویت، امارات متحده عربی، اردن، مصر، بحرین و ترکیه برای جلوگیری از ضرر بیشتر با عدم همراهی با شرکت مک دونالد اسرائیلی اقدام به کمک به شهروندان غزه با جمع آوری بیش از 3 میلیون دلار نموده است.

با وجود این تلاش ها، موضع گیری ها و بیانیه های علماء علیه این شرکت ها بسیار بیشتر و جدی تر شد و این شرکت ها شاهد کاهش شدید مشتریان و تحریم از سوی مردم شدند.

در همین راستا در شهر پیشاور ایالت خیبرپختونخوا که دارای زمینه مذهبی و سنتی است،­ شهروندان در اقدامی تحسین برانگیز، اقدام به تحریم مک‌دونالد کرده، و این شعبه به‌طور موقت تعطیل شده همانطور که در عکس ذیل مشاهده می شود دورتادور مغازه مک دونالد با پرده پوشیده شده است.کالاهای دیگر شرکت های رژیم صهیونیستی ازجمله: کوکاکولا با کاهش خرید از طرف مردم مواجه شده است. بخاطر همین در خیلی از مغازه ها این محصولات با تخفیف ویژه عرضه می شود.

نکته جالبتر اینکه، مک دونالد برای جذب مشتریان جمله"لا اله الا ا... محمدرسول ا.. صلی الله علیه و آله" را بر رستوران خود و همچنین شرکت نوشابه پپسی کلمه"فلسطین" را بر قوطی خود نوشته اند.

ln.run/WkOIf

https://www.facebook.com/photo/?fbid=727551362726665&set=a.229589442522862

https://twitter.com/teepusahab/status/1721832032618070195

https://www.instagram.com/p/CzWCklStj0M/

 

کد خبر 17430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =