هفته مد آذربایجان برگزار خواهد شد

در تاریخ 2-3 دسامبر در چارچوب «هفته خلاق» توسط وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان هفته مد آذربایجان (“Azerbaijan Fashion Week”) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری "report.az" مورخ 8  اذر 1402، در تاریخ 2-3 دسامبر در چارچوب «هفته خلاق» توسط وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان هفته مد آذربایجان (“Azerbaijan Fashion Week”) برگزار خواهد شد.

این پروژه پلتفرمی است که طراحان مد، خریداران، نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی و همچنین تمامی علاقمندان به این حوزه را برای همکاری گرد هم می آورد. به عنوان یکی از رویدادهای مهم مد آذربایجان، "هفته مد" طراحانی را گرد هم می آورد که در خرده فروشی در این کشور فعال هستند و سعی در معرفی خود دارند. رویداد به توسعه این صنعت در آذربایجان کمک خواهد کرد. به طور کلی این پروژه بزرگ با مشارکت همکاران خارجی در زمینه های ترویج برندهای ملی، توسعه بخش مد، بهبود ابزارهای حل مشکلات موجود در این زمینه و همچنین در زمینه مد، طراحی و همکاری کمک خواهد داشت.

در چارچوب هفته مد آذربایجان،برای دانشجویان شاغل به تحصیل در موسسات آموزش عالی و همچنین طراحان مد و طراحان جوان مدارس مد فعال در کشور ارائه مسابقه "توسعه مد آذربایجان" و مستر کلاس اورخان سلطان طراح مد سرشناس برگزار خواهد شد.

این رویداد در تاریخ 2 دسامبر ساعت 12:00 در مرکز آموزشی "مرکز خلاق" (Kreativ Hab) برگزار خواهد شد. هفته مد با نمایش مد در «هتل ریتز کارلتون» در تاریخ 3 دسامبر ساعت 19:00 به پایان خواهد رسید. طراحانی از آذربایجان، روسیه، گرجستان و قزاقستان مجموعه های خود را در این رویداد ارائه خواهند کرد.

منبع:

https://report.az/medeniyyet-siyaseti/azerbaycan-moda-heftesi-kecirilecek/

کد خبر 17538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =