برنامه‌های سال گردشگری قزاقستان در چین

به مناسبت مراسم افتتاحیه رسمی سال گردشگری قزاقستان در چین، هنرمندان و گروه‌های خلاق قزاقی در حال تدارک یک جشن بزرگ برای میهمانان و شهروندان پکن هستند.

مقرر است کنسرتی در اپرای ملی چین در پکن برگزار ‌شود، همچنین یورت قزاقستانی و نمایشگاهی از محصولات ملی قزاقستان نیز در این رویداد برپا خواهدشد. روزا ریمبایوا ، مایرا محمد قیزی و زرینا آلتین بایوا و حدود 150 هنرمند گروه باله  "آستانه باله"  از جمله هنرمندانی هستند که در این مراسم حضور خواهند یافت.

روزا ریمبایوا هنرمند قزاقستانی گفت: ما باید گردشگری را در قزاقستان توسعه دهیم. قزاقستان طبیعت بسیار زیبایی دارد ، برای این کار باید تا حد امکان اکوتوریسم را توسعه دهیم. بزرگترین ثروت ما طبیعت ناب و زیبا، مکان‌های دیدنی، دریاچه‌ها و کوه‌ها است.

همچنین دو نشست پنل با حضور نهادها و شرکت های دولتی در حوزه گردشگری در چارچوب این مجمع برگزار خواهدشد. نخستین جلسه "فرصت های گردشگری سازمان یافته در قزاقستان برای مسافران چینی" و پنل دوم "مشارکت در تجارت گردشگری: فرصت های سرمایه گذاری میان قزاقستان و چین" خواهد بود. افزون بر این، در جریان این مجمع، تفاهم نامه ای بین نمایندگان شرکت ملی «توریسم قزاق» و هلدینگ آسیا فرانکفورت مسه (Messe Frankfurt Asia holding ) امضا خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه رسمی سال گردشگری قزاقستان در چین طی روزهای 28 و 29 مارس در پکن برگزار می‌شود. به همین مناسبت هیئت ویژه ای فرهنگی و هنری از قزاقستان وارد پکن شد.

منبع:

https://www.inform.kz/ru/god-kazahstanskogo-turizma-v-kitae-masshtabniy-kontsert-i-nauriz-fest-provedut-v-pekine-114324

کد خبر 19003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =