آیا می دانید مقاومتی که از سرزمین خود دفاع می کند بیش از ۷۰ سال است که در انتظار حمایت نظامی و سیاسی اعراب بوده و آنها آن را رها کرده اند به جز سوریه که به آن آموزش داده و اجازه تأسیس دفاتر و تشکیلات نظامی به آن داده است؟

⛔ آیا می دانید مقاومتی که از سرزمین خود دفاع می کند بیش از ۷۰ سال است که در انتظار حمایت نظامی و سیاسی اعراب بوده و آنها آن را رها کرده اند به جز سوریه که به آن آموزش داده و اجازه تأسیس دفاتر و تشکیلات نظامی به آن داده است؟

⛔ آیا می دانید قبل از اینکه مقاومت به ایران متوسل شود، ایران را تکفیر میکرد  و آن را اخوان المسلمین می دانسته و آن را در لیست های تروریستی طبقه بندی می کرد؟

⛔ آیا می دانستید که مقاومت از ایران درخواست حمایت کرده و ایران بدون در نظر گرفتن تفاوت در مذهب و یا دخالت در اعتقادات مفاومت ( شیعه و سنی بودن) آموزش و مهندسی تونل ها و سلاح در اختیار آنها قرار داده است

⛔ آیا می دانید کسانی که مقاومت را به دلیل کمک گرفتن از ایران کافر کردند، امروز رسما با ایران روابط سیاسی و همکاری نظامی برقرار می کنند،  و ارتباط با ایران فقط برای مقاومت ممنوع است  چون به صهیونیست ها آسیب وارد می شود

⛔شما می دانید که تمام جبهه های مقاومت از لبنان تا سوریه و عراق و یمن و فلسطین توسط ایران بدون چشم داشتی حمایت می شوند، در حالی که عده ای از اعراب به هر جبهه ای که برای مبارزه با صهیونیست ها تشکیل شده حمله کرده و یا تکفیر نموده و می جنگند. زیرا هدف آنها تسلط بر این کشورها است و کمک گرفتن از ایران نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

⛔ آیا می دانید سوریه در ثبات به سر می برد تا اینکه عده ای از اعراب با غرب و رژیم صهیونیستی برای ایجاد انقلاب و تظاهرات علیه آن توافق کردند، در حالی که انقلاب ها و تظاهرات علیه صهیونیست ها  در کشورهایشان را ممنوع کردند!

هدف آنها تعیین حاکمی بود که با کیان صهیونیستی موافق باشد، زیرا سوریه در میان کشورهای حلقه قرار داشت.

⛔ آیا می‌دانستید که سوریه و لبنان عادی‌سازی را رد کرده‌اند و همچنان در حال جنگ با اشغالگر هستند، به همین دلیل مورد شیطنت واقع شده و مواضعشان مخدوش می‌شود؟

⛔ آیا می دانستید جنگ ایران و عراق که جان حدود یک میلیون مسلمان را گرفت، بیهوده و عبث بود و صدام اعتراف کرد که با حمایت آمریکا و برخی اعراب در این جنگ نقش داشته است؟

⛔ آیا می دانید پس از سقوط ارتش عراق، ایران یک متر وارد مرزهای عراق نشد و در هیچ کشور عربی پایگاه نظامی ایجاد نکرد، مگر در سوریه آنهم به درخواست حاکم آن کشور برای مقابله با گروه‌هایی که به عنوان تروریست طبقه‌بندی شده و برای سرنگونی دولت سوریه مورد حمایت اعراب و صهیونیست‌ها بودند.

⛔ آیا می دانید این جمله که ایران یک گلوله به صهیونیست های اشغالگر شلیک نکرده، یک دروغ ساده لوحانه است، اکثر سلاح های حزب الله که با آن در سال ۲۰۰۶ این رژیم را شکست داد ازایران است و همچنین سلاح هایی که تعداد زیادی از آن با مهندسی، ساخت و تخصص ایرانی تولید شده است در غزه استفاده می شود. و هیچ پروژه ای برای آزادسازی بیت المقدس به جز ایران وجود ندارد و ایران مرزی با کیان صهیونیستی برای شلیک گلوله ندارد.

⛔آیا میدانستید که غرب و آمریکا در ازای کنار گذاشتن حمایت از مقاومت و عادی سازی با صهیونیست ها به ایران پیشنهاد پول، سلاح و نفوذ دادند، ولی ایران قبول نکرده و چندین دهه تحریم های سختی در ازای  اصل مشروع آزادسازی بیت المقدس تحمل کرد. در حالی که همین پیشنهاد به اعرابی که اکنون با ایران شیطنت میکنند داده شد و آنها نیز آن را پذیرفتند و عادی‌سازی کردند و حتی با مقاومت جنگیدند و آن را محاصره کردند و اینها همه بخاطر ساقط کردن مقاومت وخدمت به این پیشنهاد وسوسه انگیز اقتصادی و تسلیحاتی و معاملات اقتصادی و غیره ...است.

⛔آیا می دانید این جمله که ایران ۴ پایتخت عربی را اشغال کرده است دروغی ساده لوحانه است، همه این پایتخت های عربی آنهایی بودند که خود را از هژمونی و قیمومیت غرب رها کردند، عادی سازی با اشغالگر را نپذیرفتند و جبهه های حمایتی مقاومت در فلسطین را تشکیل دادند/

⛔ آیا می دانستید که این سخنان که  شیعیان صحابه را لعن می کنند و به ناموس آنها حمله می کنند، یک فکر ساختگی صهیونیستی است. و همه مراجع شیعه فتوا در منع لعن صحابه یا تعرض به ناموس خانم عایشه داده اند، اما موساد در حال تدریس یک دوره در مورد شیعیان در دپارتمان علوم اسلامی در دانشگاه تل آویو است  برای اینکه کسی که از این دانشگاه فارق التحصیل می شود و به ظاهر شیعه هم هست  با انتشار این شبهات، به شایعه کفر شیعه دامن میزنند و بر اساس اصل تفرقه بینداز و حکومت کن، این همان چیزی است که ضامن پراکندگی ملتها خواهد برود. و نزاع هایی که در عراق، سوریه، لبنان و یمن رخ داد، با حمایت و سازماندهی اطلاعات صهیونیستی و عربی برای تفرقه بین مردم  بود.

⛔ آیا می دانید بعد از انقلاب خمینی بیش از ۱۰ هزار مسجد اهل سنت در ایران ساخته شد، در حالی که تفکر صهیونیستی و عربی سعی دارد به مردم القا کند که ایران با اهل سنت می جنگد، در حالی که قبلا از بوسنی های سنی با سلاح حمایت کرد و از حماس و گروه جهاد سنی حمایت کرد. و از تمام دشمنان صهیونیست ها و غرب حمایت کرده است.

⛔ آیا می دانید فشارهایی که بر ایران برای پاسخگویی و وارد شدن به جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی وارد می شود، آرزوی برخی از کشورهای عربی برای خلاصی از ایران و رویای صهیونیست ها برای وادار کردن غرب به حمله به ایران برای نابودی آن است؟ اما ایران باهوش است و از تاکتیک حمایت از مقاومت در همه جبهه ها استفاده می کند تا کیان صهیونیستی را تضعیف نموده و از پا درآورد و ایران احمق نیست که وارد یک جنگ مستقیم شود، همانطور که اعراب درگیر آن بوده و منجر به شکست آنها در ۶ روز و اشغال غزه، جولان، سینا و جنوب لبنان شد، وقتی دشمن شما در سطح بین المللی حمایت می شود، جنگ مستقیم با او ایده خوبی نیست و جنگ فرسایشی با مقاومت راه حل آن است و این همان چیزی است که در افغانستان، الجزایر، ویتنام و دیگران به موفقیت رسید.

در خاتمه، هوشیار باشید و ذهن خود را تسلیم محاسبات و ایدئولوژیک سازی محاسبات صهیونیستی و عربی صهیونیستی نکنید که منافع آن در بقای موجودیت صهیونیستی به دو منظور است: اول خلاصی از دشمن ایرانی و دوم  از هر رژیمی که قوانین اسلامی را اجرا می کند. بنابراین، همه اینها به خاطر حفظ کرسی های حکومت است و نه به نفع کشورها و مردم.

منتشر شده در حساب شخصی دکتر النوفلی (استاد امور اجتماعی در دانشگاه سلطان قابوس) درتویتر

کد خبر 19544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =