۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
فلسطین و خداوند

ارتش اسرائیل به کشتارهای خونین خود در فلسطین ادامه می دهد. بشریت بار دیگر شاهد قتل عام مشابهی را در آشویتس، رواندا و کامبوج است. یک میلیون یهودی در اردوگاه آشویتس که توسط نازی ها در طول جنگ جهانی دوم تأسیس شده بود کشته شدند و 900 هزار نفر از آنها در روز ورود به اردوگاه مستقیماً در اتاق های گاز سوزانده شدند.

فلسطین و خداوند

نجاتی دوغرو

ارتش اسرائیل به کشتارهای خونین  خود در فلسطین ادامه می دهد. بشریت بار دیگر شاهد قتل عام مشابهی را در آشویتس، رواندا و کامبوج است.  یک میلیون یهودی در اردوگاه آشویتس که توسط نازی ها در طول جنگ جهانی دوم تأسیس شده بود کشته شدند و 900 هزار  نفر از آنها در روز ورود به اردوگاه مستقیماً در اتاق های گاز سوزانده شدند.

 سپس وقایع رواندا پیش آمد. درگیری نژادی صورت گرفت.

وقایعی که در آن هوتوها توتسی را سلاخی کردند: 800 هزار نفر از کودکان و زنان گرفته تا سالخوردگان کشته شدند. قتل عام کامبوج هم نتیجه تبدیل هدف تاسیس یک جمهوری سوسیالیستی کشاورزی به ریختن خون انسان بود. 300 هزار چینی کامبوجی، 500  هزار چام کامبوجی که اکثرا مسلمان بودند و 20 هزار ویتنامی کامبوجی کشته شدند. آنها 20 هزار مادر، فرزند، پدر، پدربزرگ و مادربزرگ را زندانی کردند  که از این جمعیت تنها 7 بزرگسال زنده جان سالم به در بردند.

در آشویتس هم همینطور، در رواندا نیز،  در کامبوج هم  جنایت رخ داد.

خداوند همه اینها را تماشا کرد.

اکنون همان قتل عام توسط ارتش اسرائیل در فلسطین دوباره رخ می دهد. خداوند، پدر انسانهایی که آفریده است، دوباره این کشتار و فاجعه ای را که در فلسطین بر سر بشریت نازل شده، تماشا می کند.

احتمالا تا به اینجا به حق از دست من عصبانی شده اید و می گویید؛ «خداوند انسان را آفرید، اما او را آزاد خلق کرد و او را مسئول کشتار، قتل و جنون انسان نسبت به انسان دانست تا او را در آتش جهنم بسوزاند».

باشد، حق با شماست، اما بیشتر کسانی که در این قتل عام جان باختند، افراد بی گناه، معصوم و بی خانمان بودند... یهودیان بر این باورند که خداوند پیامبری را فقط برای آنها فرستاد، این پیامبر کتابی را تنها برای آنها آورد، و "سرزمین موعود" را تعیین کرد که فقط برای آنها جاودانه خواهد ماند. چیزی که اسمش صهیونیسم است.

نخست وزیر ناقص العقل، معلول و کور اسرائیل، به بهانه حمله حماس به غیرنظامیان ، ارتش اسرائیل را به ماشین سلاخی تبدیل کرد و قتل عام صهیونیستی را انجام داد که حتی نیمی از مردم خودش  هم با آن مخالفند.

به اعراب مسلمان غیر یهودی در فلسطین، صرف نظر از اینکه کودک باشند، زن یا سالخورده سه گزینه تحمیل شده است: «یا مهاجرت کن و سرزمین موعود را برای ما بگذار... یا با قبول شهروندی درجه دوم خود را تسلیم ما کن... و  یا بمیر...».

مثل آشویتس... مثل رواندا... و همانند کامبوج ...

ارتش اسرائیل روز گذشته بار دیگر بمباران مرگ انجام داد. این کشور یک «حمله موشکی» به اردوگاه  انجام داد که در آن غیرنظامیان فلسطینی از ترس جان خود از روستاها، خانه‌ها و زمین‌های خود فرار کردند و در آن پناه گرفته بودند. دست کم 45 نفر در چادرها در آتش سوختند که در میان آنها کودکانی نیز بودند. در حالی که اجساد کودکان در چادر زنده زنده می سوخت، تانک های اسرائیلی به سمت شهر رفح آتش گشودند.

نخست‌وزیر اسرائیل در سخنانی در پارلمان اسرائیل درباره این کشتار، حتی خداوند را به چالش کشید و گفت: «من قصد ندارم بدون دستیابی به هر هدفی به جنگ پایان دهم».

برخی از کشورهای اسلامی که بیشترین سرمایه گذاری ها را در زمینه تسلیحات و حفظ ارتش های قوی دارند، به امید ناکامی ایران، دستها را به هم مالیده و به تماشای حملات اسرائیل به فلسطین نشسته اند. سازمان همکاری اسلامی که شامل 57 کشور اسلامی با جمعیت 1.5 میلیارد نفری است نیز توخالی از آب درآمد. جامعه جهانی؛ آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نتوانستند اسرائیل را مجبور به توقف کشتار در فلسطین کنند. «حکم بازداشت» صادره از سوی دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی علیه نخست وزیر و وزیر دفاع اسرائیل نیز جنبه نمایشی بیشی نداشت.

فلسطین به خدا واگذار شده است!

سرقت نقابدار!

شخصی از دولت ترکیه به یک خانواده لبنانی پیشنهادی داد که مسیر دریافت 4.7 میلیارد دلار وام از بانک های ترکیه را هموار کرد. خانواده لبنانی با این وام ترک تله کام (Türk Telekom )را خرید. به محض خرید، خدمات تلفن را افزایش داد و زمین ها، ساختمان ها، سهام و همه چیز شرکت را فروخت، مطالبات قدیمی خود را جمع آوری کرد و از کشور خارج کرد.

سپس گفت که نمی توانم «وام 4.7 میلیارد دلاری» که از بانک های ترکیه گرفته بود را بازپرداخت کنم، سهام را ول کرد و رفت.

وقتی ترک تله کام فروخته شد، یک نماینده دولتی جهت جلوگیری از سرقت اموال ترکیه منصوب شد. فوات اوکتای، یکی از اعضای مستقل هیئت مدیره بود که وظیفه آن شناسایی و مداخله در صورت خرید سهام شرکت از سوی بیگانگان بدخواه بود.

سرقت نقابدار لبنانی به پایان رسید و فوات اوکتای به عنوان معاون رئیس جمهور منصوب شد. به گفته امین اوزگونول، با حمایت بکر پاکدمیرلی وزیر اسبق کشاورزی و فوات اوکتای در زمان معاونت وی از پروژه کشاورزی در زمین های بایر و بدون آب زیرزمینی در سودان، منابع دولتی میلیون دلاری به عنوان حقوق واریز شد. پرونده سرقت نقابدار از سودان نیز اینگونه بسته شد.

منبع خبر:

https://www.sozcu.com.tr/filistin-ve-allah-p50666

کد خبر 19696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =