میزگردی با موضوع «شبکه‌های اجتماعی: روی دیگری از آزادی» به منظور بررسی و تشخیص استراتژی، تاکتیک و مکانیزم فعالیت انجمن‌های افراطی‌گری در شبکه‌های اجتماعی و همچنین راه‌های مبارزه با فعالیت این گروه‌ها در جمهوری تاتارستان برگزار شد.

در چارچوب برنامه پیوسته «افراطی‌گری؛ نه» میزگردی با موضوع «شبکه‌های اجتماعی: روی دیگری از آزادی» ماه سپتامبر سال جاری در شهر قازان پایتخت جمهوری تاتارستان تشکیل شد و اداره دینی مسلمانان جمهوری تاتارستان برگزار کننده این نشست بود.

بررسی و تشخیص استراتژی، تاکتیک و مکانیزم فعالیت انجمن‌های افراطی‌گری در شبکه‌های اجتماعی و همچنین راه‌های مبارزه با فعالیت این گروه‌ها از جمله اهداف اصلی برگزاری این میزگرد بود. تهیه و طرح راهکارهای مناسب برای کاربران شبکه‌های اجتماعی و متخصصان در حوزه رسانه‌های گروهی الکترونیکی از جمله برنامه‌های مهم این میزگرد بود. متخصصان حوزه بررسی فعالیت سازمان‌های افراطی‌گری در فضای اطلاعاتی امروزی در این نشست حضور یافتند. از این بین می‌توان به نمایندگان روسای مراکز آموزشی مذهبی، دانشمندان، روانشناسان، جامعه شناسان، مدرسین و متخصصین حوزه اسلامی شهر قازان، و همچنین نمایندگان مرکز مبارزه با افراطی‌گری وزارت کشور فدراسیون روسیه در جمهوری تاتارستان و خانه دوستی ملل اشاره نمود.

منبع خبر: اسلام امروز


http://islam-today.ru/novosti/2017/09/26/v-kazani-obsudat-borbu-s-ekstremizmom-v-socialnyh-setah/

کد خبر 2476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =