۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷

گردشگران بسیاری از مناطق مختلف فدراسیون روسیه و خارج از مرزهای این کشور، قفقاز شمالی را به عنوان مقصد سفر و مکان استراحت خود برگزیده اند.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط مرکز «گردشگری قفقاز شمالی» در بازه زمانی فوریه تا مارس طبیعت بسیار زیبا، فضای مناسب پیست های مخصوص ورزشی و تفریحی و زیرساخت های مورد نیاز گردشگری در منطقه قفقاز از جمله مواردی است که گردشگران را به سمت این منطقه روانه کرده است. حتی بسیاری از گردشگران قفقاز شمالی را مقصد همیشگی استراحت خود می دانند.

مناطق تفریحی چهارفصل «البروس» و «آرخیس» از جمله مناطق پربازدید قفقاز شمالی به حساب می آید و در تمام فصول سال، پذیرای شمار بسیاری از گردشگران، به ویژه گردشگری خانوادگی است.

بر اساس تحقیقات انجام شده، قیمت مناسب سفر و هزینه های مربوط در مناطق قفقاز شمالی از جمله موارد مهم دیگری است که این منطقه را به مقصد مناسبی برای گردشگری تبدیل کرده است.

وضعیت کیفیت خدمات و زیرساخت های لازم برای گردشگری در مناطق قفقاز شمالی در سال جاری به میزان ده درصد رشد داشته است. فضای تفریحی وگردشگری و کیفیت و زیرساخت های توریستی در قفقاز شمالی هر سال توسعه می یابد و شمار گردشگران و مسافران به این منطقه نیز به طرز قابل توجهی رو به رشد است.

منبع خبر: گروزنی- اینفورم

http://www.grozny-inform.ru/news/society/۹۶۱۵۴/

تاریخ خبر:۱۷  می ۲۰۱۸

کد خبر 3399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =