روزنامه انگلیسی زبان نیشن اسلام‌آباد نوشت: رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران روز جمعه همزمان با سالروز جهانی قدس جهت همبستگی با مردم مظلوم فلسطین گفت: اسرائیل کشور نیست، بلکه پایگاه تروریستی است.

     براساس گزارش مطبوعات پاکستان، از جمله اکسپرس تریبیون، رویتر و نیشن پاکستان روز شنبه بیانات حضرت آیت ا... خامنه‌ای مقام معظم رهبری، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در آستانه سالروز جهانی قدس را به طور گسترده بازتاب داده و نوشتند: رهبر معظم ایران اسرائیل را پایگاه تروریستی خوانده و مبارزه با آن را وظیفه همه کشورهای جهان و به ویژه کشور های اسلامی عنوان کردند.

      رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران روز گذشته طی سخنرانی تلویزیونی به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشتند: اسرائیل اشغالگر تروریست است، کشور نیست و مبارزه با آن وظیفه همه انسان ها است.

      رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران ملت‌های مسلمان را برای مقابله مستمر با اسرائیل فراخواند و گفت: مشارکت مسلمانان برای آزدی قدس کابوسی برای صهیونیست‌ها است.

      براساس گزارش مذکور، جمهوری اسلامی ایران اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و حمایت از آرمان فلسطین و پشتیبانی از گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی را در دستور کار دارد.

      روزنامه نیشن انگلیسی زبان به نقل از بیانات مقام معظم رهبری نوشت: مبارزه با این رژیم استبدادی مبارزه با ظلم و تروریسم است و وظیفه همه کشورهای اسلامی می‌باشد.

      همچنین سایت خبری شبکه تلویزیونی "جیو نیوز" نوشت: حضرت آیت ا... خامنه‌ای طی سخنرانی در روز قدس تاکید کرد: مبارزه با اسرائیل مبارزه با تروریسم است و مبارزه با تروریسم وظیفه همه انسان ها است.

      روزنامه ۹۲ نیوز نیز به نقل از بیانات مقام معظم رهبری نوشت: اسرائیل کشور نیست، بلکه پایگاه تروریستی است و فلسطین مهم ‌ترین مسئله مشترک امت اسلامی می ‌باشد.

      روزنامه جنگ راولپندی نیز نوشته است: رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران از کشورهای اسلامی خواست تا مشارکت و حمایت برای آزادی قدس را ادامه دهند و تاکید کردند: اسرائیل کشور نیست، بلکه پایگاه تروریستی است و افول این رژیم آغاز شده است.

      همچنین تعداد زیادی از رسانه های پاکستانی اظهارات رهبر معظم ایران را بیان کردند و حمایت وی را برای مردم مظلوم فلسطین عنوان کردند.

کد خبر 6605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =