رسانه های شهر مولتان خبر برگزاری راهپیمایی ضد آمریکایی مجلس وحدت مسلمین و گروه های مختلف دینی شیعیان مولتان علیه آمریکای جنایتکار در مولتان را پوشش دادند

رسانه های شهر مولتان خبر برگزاری راهپیمایی ضد آمریکایی مجلس وحدت مسلمین و گروه های مختلف دینی شیعیان مولتان علیه آمریکای جنایتکار در مولتان را پوشش دادند و غم وغصه ملت پاکستان و همچنین عکس العمل مردم جهان اسلام را نشان داده است. فعالان دینی و سیاسی و همچنین اعضای گروه های مذهبی بعد از اقامه نماز جمعه در شهر مولتان در اعتراض به ترور ناجوانمردانه سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست به تظاهرات زدند و در این شهر تجمع کردند و در این راهپیمایی ضد آمریکایی این اقدام وحشیانه آمریکا را محکوم کردند۔

در شهرهای مظفر کره، بهاولپور و مناطق دیگر اعتراض و راپیمایی علیه اقدام شیطانی امریکا برگزار گردید.سخنرانان بر اتحاد امت مسلمان تاکید نمودند.همزمان با شهادت سردار رشید اسلام ژنرال قاسم سلمیانی  در سراسر کشور پاکستان اعتراض و راهپمایی برگزار گرید، از جمله در شهر مولتان، مظفرگره، بهاولپور و مناطق دیگر راهپیمایی و تظاهرات در اعتراض بزرگ تبدیل شده و سخنرانان به امت مسلمان برای اتحاد و وحدت تاکید نموده گفتند اجازه نمی دهیم که خاک پاکستان علیه کشوری استفاده شود.

بنا براخبار  خبرگزاری جنگ و روزنامه های دیگر در شهر مولتان، مظفر گره و بهاولپور از سوی مجلس وحدت المسلمین و شورای علمای شیعه پاکستان تظاهرات و راهپیمایی برگزار گردید. در این اجتماع یزرگ  علامه اقتدار حسین دبیرکل مجلس وجدت المسلمین مولتان ،علامه قاضی نادر حسین علوی، علامه غلام مرتضی انصاری، سید امیر حسین گیلانی، سلیم عباس صدیقی، مولانا غلام جعفرانصاری و مولانا مظهر و دیگران سخنرانی کردند. همچنین مقابل باشگاه خبرنگاران مولتان تظاهرات و راهپیمایی از سوی شورای علمای شیعه مولتان برگزار شده  که در اعتراض بزرگ علامه سید محمد تقی نقوی، علامه موسی رضا جسکانی،علامه اختر حسین نسیم، یاسر صدیقی، دکتر صفدر اقبال هاشمی، و پروفسور احمد عباس سخنرانی کردند. در شهر های مظفر کره، بهاولپور، و لیه ، بهکر، چوتی زرین،کوت لکه پت،مبارک پور ، میانوالی،قریشیان، فروز آباد، الله آباد، و خان بیله تظاهرات و راپیماییهای متعددی بزرگزار شدند که در آنها سخرانان شیعه وسنی از اقدام شیطانی امریکا محکومیت را اعلام نموده دولت پاکستان را هشدار دادند که نبایستی خاک این کشور علیه دیگران استفاده شود.

کد خبر 736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =