قاضی عامر فاروق، قاضی دیوان عالی اسلام آباد (IHC) با صدور اطلاعیه ای به مدیر کل آژانس تحقیقاتی فدرال (FIA) در پرونده ای مبنی بر جلوگیری از انتشار محتوای کفرآمیز در رسانه های اجتماعی دستور داد تا مأموری تعیین کند و افسر مربوطه باید همراه با پرونده کامل در دیوان حضور یابد.

براساس این گزارش، در جریان جلسه رسیدگی دیروز این دیوان، طارق اسد، وکیل شاکی در دیوان عالی اسلام آباد حاضر شد و موضع گرفت که آژانس تحقیقاتی فدرال در گزارش خود در خصوص متهمانی که در انتشار مطالب کفرآمیز دست داشته اند، گزارش اشتباه ارائه کرده و آژانس مذکور گزارش کاملی را ارائه نکرده است.

    وی گفت: بر اساس گزارش این آژانس تنها 3 مورد از 17 موارد، مورد بررسی قرار گرفته اند، همچنین 14 درخواست را به این دلیل لغو  کرده است که اطلاعات مربوط به این موارد در دسترس نیست، زیرا آژانس مذکور اطلاعات مربوط به 14 مورد را در دسترس ندارد. وی درخواست کرد: دیوان عالی به آژآنس مذکور دستور دهد که پرونده کاملی را در این دیوان ارائه دهد.

    دیوان عالی اسلام آباد به آژانس مذکور برای ارائه پرونده مفصل دستور صادر کرد و رسیدگی به این پرونده را به 22 سپتامبر موکول کرد.

کد خبر 11018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =