۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

انگلستان در جمهوری خود مختار نخجوان ۲ مرکز دارد.

مراکز انگلستان: انگلستان در جمهوری خود مختار نخجوان ۲ مرکز دارد. اولین مرکز انگلستان در دانشکده زبان های خارجی دانشگاه دولتی نخجوان قرار دارد که مشغول آموزش زبان انگلیسی برای رشته های مترجمی زبان انگلیسی در این دانشکده هست. دومین مرکز انگلستان هم در دانشگاه دولتی نخجوان قرار دارد که مرکز آموزش “IELTS” نام دارد. فرق این مرکز با مرکز آموزش زبان انگلیسی این است که در مرکز آموزش “IELTS”همه علاقمندان به زبان انگلیسی می توانند در دوره های زبان انگلیسی که توسط مرکز برگزار می شود، شرکت نمایند.

مرکز “IELTS” انگلستان در نخجوان

در تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۲۲ در دانشگاه دولتی نخجوان مرکز "İELTS" افتتاح شد. از همین تاریخ، در دانشگاه دولتی نخجوان دوره آموزش آیلتس برای معلمان و دانشجویان شروع شد. شورای بریتانیا با بیش از ۱۱۰۰۰ مؤسسه آموزشی با دفاتر مرکزی در بیش از ۱۴۰ کشور فعالیت می نماید. دانشگاه دولتی نخجوان بزرگترین شریک آیلتس می باشد.

بین دانشگاه دولتی نخجوان و شورای بریتانیا تفاهم نامه همکاری در زمینه فعالیت های مشترک موجود است. مرکز آیلتس دانشگاه دولتی نخجوان که در دانشکده زبان های خارجی قرار دارد، دارای دو اتاق می باشد. بایرام علی اف استاد گروه روابط بین المللی دانشگاه دولتی نخجوان رئیس مرکز آیلتس را بر عهده دارد.

منبع نوحچیخان

کد خبر 12345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =