برای «جهان بدون اسرائیل» چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

این واقعیت که اسرائیل با وجود همه خونریزی ها، کشتارها و نسل کشی ها در فلسطین و غزه هنوز پابرجاست، فاجعه بزرگی برای تمام جهان به شمار می رود. ضرورت کنونی همه ما این است که برای «جهانی بدون اسرائیل» فوری اقدام کنیم.

برای «جهان بدون اسرائیل» چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

مصطفی چلیک

این واقعیت که اسرائیل با وجود همه خونریزی ها، کشتارها و نسل کشی ها در فلسطین و غزه هنوز پابرجاست، فاجعه بزرگی برای تمام جهان به شمار می رود. ضرورت کنونی همه ما این است که برای «جهانی بدون اسرائیل» فوری اقدام کنیم.

مسئله امروز این است که ببینیم برای «جهانی بدون اسرائیل» چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ خداوند متعال به ما هشدار می دهد: و نباید در کار دشمن سستی و کاهلی کنید؛ که اگر شما به رنج و زحمت می‌افتید آنها نیز (از دست شما) رنج می‌کشند با این فرق که شما به لطف خدا امیدوارید و آنها امیدی ندارند. و خدا دانا و حکیم است (و امیدواران را محروم نمی‌سازد). (سوره نساء/104)

اسرائیل نسل کش صهیونیست، دشمن خدا، پیامبر، اسلام، مسلمانان، مردم، حیوانات و گیاهان است. از تعقیب و نابودی این دشمن نباید غافل شد.

وظیفه هر مسلمانی است که به مسجدالاقصی ایمان داردکه یهودیان ناپاک صهیونیست را از اطراف مسجدالاقصی پاکسازی کند. نابودی و از بین بردن رژیم تروریسم  اسرائیلی یهودی که فلسطین را اشغال کرده و میلیون ها نفر را بی خانمان کرده، مسلمانان و مسیحیان را در سرزمین های اشغالی خود به غریبه تبدیل کرده و نماینده ظلم و ستم سیستماتیک شده است، تکلیف مسلم است.

رژیم تروریسم اسرائیل که در نتیجه سیاست های دولت های مسیحی در قبال سرزمین های اسلامی ایجاد شد، به معنای تغییر وضعیتی بود که از 19 قرن پیش در منطقه وجود داشت. مسئله یهود همزمان با صهیونیسم در جغرافیای اسلامی در قرن نوزدهم رخ داد. از اواخر قرن ظهور کرد و پیشینه ای حدودا 150 ساله دارد.

اشغال و تخریب منطقه همزمان با عقب نشینی عثمانی ها از همین جا صورت گرفت. از آن زمان اسرائیل با حمایت کشورهای غربی حضور خود را در منطقه به سطح فزاینده‌ای ارتقا داد.   اگر در قرن حاضر وقتی نام دشمن می آید در ذهن مسلمانان اسم آمریکا، انگلیس و اسرائیل بعد از شیطان به ذهنمان خطور نکند باید به مسلمانی خود شک کنیم. مسلمانی که دشمنان خدا را دوست بداند، مسلمان نیست.

در روزگاری که بیت المقدس آزاد نیست، نمی توان به اسارت دنیا شک کرد. مردم جهان در پاسخ به قتل و جنایات اسرائیل باید آن را به آتش بکشند. اگر خون مسلمانان جهان تا به امروز به خاطر عدالت ریخته می شد، آیا امروز مسجدالاقصی اسیر می بود؟

اگر حاضرید به آمریکا، اسراییل و کفار جهان که از آنها حمایت می کنند "نه" بگویید، باید برای پرداخت بهای آن نیز آماده باشید. اینک باید چه کار کرد ...

-آنچه باید انجام داد این است که همه کشورهای مسلمان به ویژه ترکیه باید اقدام عملی کنند:

-تجارت را قطع کنید

-پایگاه ها را ببندید

- تردد کشتی ها را متوقف کنید

- روابط دیپلماتیک را قطع کنید

-فلکه نفت و گاز را ببندید.

-سفیران آمریکایی و اسرائیلی را اخراج کنید و سفرای خود را از آنجا خارج کنید.

اینک بر ما واجب شرعی است که تمام روابط خود را با سازمان تروریستی یهودی صهیونیستی اسرائیل قبل از اینکه کشورمان را به حمام خون تبدیل کند، قطع کنیم. امروز اسرائیل صهیونیستی به تخلیه غزه و کشتار زنان و کودکان ادامه می دهد و

- مسلمانان نیز به تجارت با اسرائیل ادامه می دهند

- کشتی ها همچنان از بنادر کشورهایشان به آن مقصد حرکت می کنند

-روابط سیاسی و دیپلماتیک ادامه دارد

-همه توافقات در حال انجام است

در این وضعیت، چرا اسرائیل باید دست از کار بردارد؟

هم سازمان همکاری اسلامی، هم سازمان ملل و هم ناتو برای امنیت اسرائیل تأسیس شده اند. کشتار غزه و رویکرد آنها به نسل کشی نیز همین امر را ثابت می کند. همه گروه های تروریستی که در سرزمین های اسلامی پدید آمدند در خدمت سازمان تروریستی اسرائیل هستند.

درحالیکه پیش از این ماهر کایناک چه گفته بود: می گویند که گروه های تروریستی به دنبال ایجاد یک کشور جدید هستند. نه اشتباه می گویند، هیچ سازمان تروریستی نمی تواند دولتی ایجاد کند. همه سازمان‌های تروریستی در خاورمیانه برای راه اندازی «اسرائیل بزرگ» تأسیس شدند.

اسرائیل آتش سوزان است. کشورهای مسلمان دو گزینه دارند یا متحد  شوند و این آتش را در غزه خاموش کنند یا صبر کنند و وقتی این آتش به مرزها و شهرهایشان رسید با آن مقابله کنند.

در دنیای امروز که آشفتگی های ژئوپلیتیکی، شکاف های ژئوفرهنگی و انحرافات سیاسی و اقتصادی در حال تعمیق است، اقدام برای «جهانی بدون اسرائیل» موجب شادی و رضایت همه مردم، به جز یک اقلیت کوچک خواهد شد.

مسلمانانی که در برابر تهاجم آمریکا و اسرائیل، دست به سلاح نمی برند؛ مرده متحرک محسوب می شوند. پیام شهدای فلسطینی این است: «ای کشورهای مسلمان! برای ما نماز میت غیابی نخوانید که ما زنده ایم. شما مرده اید!»

اسرائیل یعنی صهیونیسم. صهیونیسم یک تمساح است:

-فک بالای این تمساح آمریکا، فک پایین آن اتحادیه اروپا و دمش اسرائیل است.

-و متأسفانه بدنه این تمساح برخی از مردم آن کشورهای مسلمان هستند.

-صهیونیسم با این تمساح 19 جنگ صلیبی راه انداخت و امروز در حال سازماندهی بیستمین جنگ خود است.

به رسمیت شناختن بیت المقدس و فلسطین به عنوان ساختار دو دولتی یعنی تخلیه غزه، یعنی واگذاری مدیریت آن به ساختاری که صهیونیسم می خواهد.

لینک خبر:

https://www.yeniakit.com.tr/yazarlar/mustafa-celik/israilsiz-bir-dunya-icin-ne-yapabiliriz-46472.html

کد خبر 21083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =