سناتور سراج الحق:کشورهای اسلامی باید برای محافظت از مسجد الاقصی نیروی مشترکی تشکیل دهند.

سراج الحق، رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان گفت: قدرت های غربی و عناصر ضد اسلامی بر اساس رنگ، نژاد و ملیت با مسلمانان می جنگند.

    وی گفت: جهان اسلام نیز باید برای شناخت دشمنان اسلام و مقابله با توطئه های آنان متحد شود.

    وی افزود: جنگ های داخلی امت اسلامی موجب تضعیف مسلمانان می شود و اسرائیل از جنگ های داخلی جهان اسلام از جمله، بحران اقتصادی در لیبی و درگیری در سوریه، سوء استفاده می کند.

    وی تاکید کرد: حکم خداوند بر وحدت امت اسلامی است، لذا ما باید متحد باشیم و تقسیم امت مسلمان در دستور کار یهودیان قرار دارد.

   سناتور گفت: حفاظت از قدس اولین وظیفه امت اسلامی است و کشورهای اسلامی باید نیروی مشترکی برای محافظت از قدس و مسجد الاقصی تشکیل دهند.

   وی گفت: مسئولیت بازسازی غزه بر عهده سازمان همکاری های اسلامی است و جهان اسلام نباید به غرب نگاه کند، بلکه باید راه حل را خود پیدا کند.

   رهبر حزب جماعت اسلامی گفت: حدود دو میلیارد مسلمان، قدرت بزرگی در جهان هستند که نیاز به شناخت این قدرت و استفاده از آن در مسیر درست ضروری است.

   وی گفت: کشورهایی که اسرائیل را به رسمیت شناخته اند، باید تصمیم خود را لغو کنند زیرا زمان حمایت از مبارزات فلسطین فرا رسیده است و اگر جهان بیانیه ما درباره فلسطین را پذیرفته است، ما نباید ساکت بمانیم.

   وی افزود: مسئله فلسطین به راه حل دائمی نیاز دارد و صلح در جنوب آسیا بدون حل مسئله کشمیر امکان پذیر نیست.

کد خبر 6623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =