شیخ رشید احمد، وزیر کشور پاکستان طی دستوری به مسئول پلیس بخش اسلام آباد (IG) گفت: اسلام آباد باید از مواد مخدر پاک باشد و ماموریت ما ریشه کن کردن جنایات در پایتخت است.

شیخ رشید احمد، وزیر کشور پاکستان طی دستوری به مسئول پلیس بخش اسلام آباد (IG) گفت: اسلام آباد باید از مواد مخدر پاک باشد و ماموریت ما ریشه کن کردن جنایات در پایتخت است.

      وی گفت: فروشندگان مواد مخدر از جمله هروئین، شیشه و سایر انواع مواد مخدر، باید دستگیر شوند و پایتخت باید از مواد مخدر خلاصی یابد.

     وی افزود: در اسلام آباد، جایی که قانون برای فقرا اجرا می شد، اکنون بهترین اقدامات برای امنیت انجام می شود.

     شیخ رشید گفت: وزارت کشور برای مردم گذرنامه الکترونیکی تهیه می کند و بازارچه زنان نیز راه اندازی می شود که در آن مغازه ها فقط زنان حضور خواهند داشت.

     وی گفت: دستورالعملی به معاون شهردار اسلام آباد، برای راه اندازی بازارچه زنان صادر شده است.

     وی تصریح کرد: اگر پلیس مشکلی خواهد داشت، رسانه ها آن را بیان می کند، اما فروشندگان هروئین، شیشه و سایر انواع مواد مخدر، باید دستگیر شوند تا پایتخت از مواد مخدر پاک شود.

     وزیر کشور همچنین گفت: قانون برای فقرا اعمال می شود، اما علیه ثروتمندان اقدامی نمی شود.

      توضیح:

    متاسفانه مواد مخدر همانند خیلی از کشورها آفت بزرگی در کشور اسلامی پاکستان به شمار می رود. اخیرا این مسئله به موسسات آموزشی پایتخت نیز سرایت کرده و آن را تحت تاثیر قرار داده است. گزارش هایی در خصوص کشف مواد مخدر از موسسات آموزشی اسلام آباد، ازجمله دانشگاه قائد اعظم اسلام آباد که از مراکز علمی درجه اول دانشگاه های پاکستان محسوب می شود نیز منتشر شده است.

   از سوی مسئولین دولت برای جلوگیری از مواد مخدر اقداماتی متعدد و زیادی انجام شده است اما به نظر می رسد تا کنون دولت نتوانسته شهر اسلام آباد را به طور کامل از این آفت بزرگ رهایی بخشد لذا وزیر کشور برای اقدام مضاعف دستور جدید صادر نموده است.

کد خبر 6662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =