جامعه
-
ضریب نفوذ و تأثیر مخرب شبکههای اجتماعی در زیمبابوه
حدود 61 درصد از جمعیت زیمبابوه زیر 25 سال سن دارند که رسانه های اجتماعی به راحتی یکی از بزرگترین مشغله های آنهاست. گزارش دیجیتال جهانی در ژانویه 2024 در مورد زیمبابوه نشان داد که این کشور میزبان 2.05 میلیون کاربر رسانه های اجتماعی است که معادل 12.2 درصد از کل جمعیت است.
-
نقش دیاسپورای زیمبابوه در توسعه اجتماعی-اقتصادی کشور
نقش دیاسپورای زیمبابوه در توسعه کشور
تخمین زده می شود که حدود سه میلیون زیمبابوهای در دیاسپورا هستند و آنها به طور مرتب برای تأمین هزینه های خانواده خود پول به خانه های خود می فرستند. در سال گذشته 17 درصد از کل دریافتی های ارزی وارد شده به این کشور از جامعه دیاسپورا بوده است.
-
نقش و موقعیت خانواده در زیمبابوه و سنت های آن
ازدواج ویژگی مرکزی جامعه سنتی شونا در زیمبابوه است و همواره به عنوان یک وظیفه اجتماعی در جامعه آفریقایی تلقی میشود.
-
با تمرکز بر مثبت اندیشی، به پیشرفت کشور خود کمک کنیم
بیایید نگرش خود را تغییر دهیم و بر نکات مثبت تمرکز کنیم. این به معنای نادیده گرفتن مشکلات نیست، بلکه به معنای برخورد سازنده با آنهاست. با جشن گرفتن پیروزیها و پذیرفتن شکستها برای بهبود، میتوانیم زیمبابوهای متحدتر و امیدوارتر بسازیم.
-
تاریخ قوم ندائو در زیمبابوه
ندائو یک گروه قومی است که در مناطق جنوب شرقی زیمبابوه در مناطق چیپینگه و چیمانیمانی ساکن هستند و بومی آنجا هستند
-
تبعات اجتماعی کرونا بر زنان و دختران زیمبابوه
بدیهی است که زنان و کودکان به شدت و بیشتر از لایه های دیگر اجتماعی، تحت تأثیر چالش های اقتصادی کووید ۱۹ برای هر جامعه ای قرار خواهند گرفت که نهایتاً به سست شدن و فروریختن کانون خانواده خواهد انجامید.