قدرت های استکباری سکولار در تلاشند هویت اسلامی پاکستان را از بین ببرند. بنابراین، از ارزش های دینی به هر قیمتی محافظت خواهد شد.

      دکتر صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر، رئیس جمعیت علمای پاکستان و شورای همبستگی ملی پاکستان از عالمان برجسته دینی با مفتی منیب الرحمان در محل زندگی وی دیدار کرد. در این دیدار علامه عقیل انجم قادری، معاون دبیرکل جمعیت علمای پاکستان، علامه قاضی احمد نورانی، رئیس جمعیت علمای پاکستان کراچی و ذیشان الهی نیز حضور داشتند.

       صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر به مفتی منیب الرحمان درگذشت برادر وی را تسلیت گفت و با ابراز همدردی هر دو رهبران دینی در خصوص اوضاع داخلی پاکستان به تبادل نظر پرداختند.

       آن ها با بیان اینکه این کشور به فرقه گرایی کشانده می شود افزودند: قدرت های استکباری سکولار در تلاشند هویت اسلامی پاکستان را از بین ببرند. بنابراین، از ارزش های دینی به هر قیمتی محافظت خواهد شد.

       آن ها گفتند: تمام توطئه های دشمنان که برای از بین بردن هویت اسلامی پاکستان انجام می شود، با قاطعیت مخالفت خواهد شد.

       آن ها افزودند: ارزش های دینی مورد تمسخر قرار می گیرند و دشمنان اسلام دنبال تغییر قوانین احترام پیامبر اکرم (ص) و اعتقاد به ختم نبوت (ص) هستند. محاصره علیه اصول اسلام روز به روز تشدید می شود، همچنین تعداد زیادی از وزرای نادان و بی اطلاع از دین، ​​دائماً در امور دینی دخالت می کنند که این مسئله مورد نگرانی شدید مردم مسلمان و دیندار پاکستان قرار گرفته است.

 

کد خبر 6469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =