شرکت الکترونیک بنگلادش والتون (Walton) سفارش نهایی را برای صادرات تلویزیون به ارزش ۲.۴ میلیون دلار از چندین کشور اروپایی در نزدیکی کریسمس دریافت کرده است که در این ماه باید به اروپا تحویل داده شود. به این مناسبت برنامه جشن با عنوان "۲.۴ میلیون دلار صادرات تلویزیونی به اروپا در یک روز" در دفتر شرکت والتون در پایتخت برگزار شد.

روزنامه نیو اج، چاپ داکا، ۳ سپتامبر: شرکت الکترونیک بنگلادش والتون (Walton) سفارش نهایی را برای صادرات تلویزیون به ارزش ۲.۴ میلیون دلار از چندین کشور اروپایی در نزدیکی کریسمس دریافت کرده است که در این ماه باید به اروپا تحویل داده شود. به این مناسبت برنامه جشن با عنوان "۲.۴ میلیون دلار صادرات تلویزیونی به اروپا در یک روز" در دفتر شرکت والتون در پایتخت برگزار شد. 
 
بر اساس این گزارش، والتون در ۱ سپتامبر سفارش صادرات تلویزیون به آلمان، یونان، کرواسی، رومانی و لهستان را در ارتباط با جشن کریسمس دریافت کرد که رکورد جدیدی در بخش صادرات تلویزیون کشور است. در این مراسم گفته شد که صادرات تلویزیون والتون به اروپا از سال ۲۰۱۹ آغاز شد و در دو سال گذشته تلویزیون به ارزش حدود ۳ میلیون دلار به این قاره صادر شد که این موفقیت غیر منتظره است. شرکت والتون تاکنون تلویزیون هایی با برچسب "ساخت بنگلادش" را از طریق بیش از ۱۰۰ شریک تجاری به بیش از ۳۵ کشور جهان صادر کرده است./

کد خبر 8649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =