نه مقام ارشد، از جمله میا غلام پرور، دبیرکل جماعت اسلامی بازداشت شده اند. پلیس کلانتری «باتارا» شامگاه دوشنبه آنها را از منطقه مسکونی «باشوندارا» در شهر داکا بازداشت کرد. محمد اسد الزمان، معاون کمیسر پلیس بخش گلشن این اطلاعات را تایید کرد.

نه مقام ارشد، از جمله میا غلام پرور، دبیر کل جماعت اسلامی، بازداشت شدند
روزنامه اتفاق، چاپ داکا، ۶ سپتامبر: نه مقام ارشد، از جمله میا غلام پرور، دبیرکل جماعت اسلامی بازداشت شده اند. پلیس کلانتری «باتارا» شامگاه دوشنبه آنها را از منطقه مسکونی «باشوندارا» در  شهر داکا بازداشت کرد. محمد اسد الزمان، معاون کمیسر پلیس بخش گلشن این اطلاعات را تایید کرد. بازداشت شدگان عبارتند از: میا غلام پرور، دبیرکل جماعت اسلامی، حمید الرحمان آزاد، معاون دبیرکل، رفیق الاسلام خان، دبیر کل عمومی و شش نفر از فعالان این حزب. در این زمان برخی از کتابهای افراطی کشف و ضبط شد.
 
محمد اسدالزمان، معاون کمیسر پلیس بخش گلشن گفت که رهبران جماعت عصر دوشنبه در خانه ای در منطقه مسکونی باشوندارا ملاقات سری داشتند. ما پس از دریافت خبر آنها را دستگیر کردیم. تحقیقات اولیه نشان داد که  در این جلسه , آنها در حال برنامه ریزی برای توطئه های ضد دولتی و خرابکاری بودند. وی در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار ارتباطی با ظهور اخیر طالبان در افغانستان دارد یا خیر، گفت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم./

کد خبر 8652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =