تصمیم بزرگ بازرس فدرال (Federal Ombudsman) برای جلوگیری از موارد آزار و اذیت زنان در موسسات

سرکارخانم کشمالا طارق، بازرس فدرال در پرونده آزار و اذیت به زنی آفسر موسسه "پیمرا" از سوی مدیر کل موسسه "پیمرا" (PEMRA)، تصمیمی مبنی بر اخراج مدیر کل از موسسه مذکور و پرداخت جریمه ۳ میلیون روپیه ای را اعلام کرد، دیوان عالی اسلام آباد و رئیس جمهور پاکستان نیز درخواست مدیر کل را رد کردند.

بر اساس جزئیات این گزارش، خانم کشمالا طارق، بازرس فدرال در مورد آزار و اذیت خود توسط افسر موسسه "پیمرا" شکایت کرده و گفت: آقای هادی عالم، مدیر کل "پیمرا" به طور مداوم وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دهد. بر اساس این شکایت بازرس کل فدرال دستور اخراج مدیرکل  "پیمرا" از موسسه مذکور و پرداخت جریمه ۳ میلیون روپیه ای را صادر کرد.

هادی عالم، مدیر کل "پیمرا" دو بار علیه این تصمیم در دیوان عالی اسلام آباد درخواست تجدید نظر کرد، اما دیوان مذکور این تصمیم را تایید کرد و درخواست وی را رد کرد.

پس از آن هادی عالم، مدیرکل "پیمرا" درخواستی را به رئیس جمهور پاکستان ارسال کرد، اما وی نیز تصمیم بازرس فدرال را تایید کرد و درخواست وی را رد کرد.

لازم به ذکر است، در این تصمیم کشمالا طارق، بازرس کل فدرال، طی صدور حکمی، دستور برکناری هادی عالم، مدیر کل "پیمرا" و پرداخت ۳ میلیون روپیه جریمه را صادر کرد.

کد خبر 11105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =